RYANAIR

Αποζημιώσεις εξακολουθεί να οφείλει σε κάποιους πελάτες της η Ryanair, καθώς οι επιταγές που τους έστειλε δεν είχαν την απαραίτητη υπογραφή, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να την εξαργυρώσουν.

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους σημείωσε ότι ένα «διαχειριστικό λάθος» οδήγησε να μείνει ένας «μικρός αριθμός επιταγών – λιγότερες από 190 από τις 20.000 που έστειλε τον Ιούλιο – χωρίς υπογραφή».

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι επιταγές έχουν ήδη επανεκδοθεί, ενώ ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της για την αναστάτωση.

Οι επιβάτες της Ryanair ήρθαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων την περασμένη χρονιά. Η εταιρεία ακύρωσε περισσότερες από 2.000 πτήσεις τον Σεπτέμβριο του 2017, με κόστος 25 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις.

To δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας οδήγησαν σε ακυρώσεις 2.500 πτήσεων, επηρεάζοντας 250.000 επιβάτες, που δικαιούνταν αποζημίωση.