Public: To άνοιγμα στο Ηράκλειο μέρος του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας

Με δύο εκδηλώσεις και την παρουσία θεσμικών φορέων, τα Public εγκαινίασαν το νέο μεγάλο κατάστημα “Public + home” στο Ηράκλειο Κρήτης, ενισχύοντας την παρουσία τους σε μια στρατηγική τοποθεσία της ελληνικής αγοράς.

Το νέο κατάστημα, συνολικής επιφάνειας 4.000 τ.μ., διαθέτει δωρεάν parking και φιλοξενεί μια εκτεταμένη γκάμα ετοιμοπαράδοτων προϊόντων τεχνολογίας, μεγάλων τηλεοράσεων, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας, προσφέροντας παράλληλα καινοτόμες υπηρεσίες που βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία.

Το “Public + home” του Ηρακλείου αποτελεί μέρος του επενδυτικού πλάνου ύψους 10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία σε βάθος τριετίας, με στόχο την ανάπτυξη του δικτύου της στην Ελλάδα και την Κύπρο. Με τη νέα αυτή προσθήκη, το Ηράκλειο αποκτά ένα σύγχρονο κατάστημα που ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας πληθώρα επιλογών και λύσεων.

Οι καταναλωτές του Ηρακλείου έχουν πλέον πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το πρόγραμμα «Τα Πάντα Άτοκα» για άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα, το πρόγραμμα επιβράβευσης Public+ με επιστροφή ευρώ στο Public Wallet, καθώς και την υπηρεσία “All in One Delivery”, που επιτρέπει την παράδοση και εγκατάσταση των οικιακών συσκευών σε μία μόνο επίσκεψη. Επιπλέον, με την «Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής», οι καταναλωτές μπορούν να λάβουν επιστροφή της διαφοράς, εάν βρουν το ίδιο προϊόν φθηνότερα εντός 14 ημερών από την αγορά.
Η επέκταση των Public στο Ηράκλειο σηματοδοτεί την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας τους στην Κρήτη, καθιστώντας το νέο κατάστημα σημείο αναφοράς για την αγορά τεχνολογίας και οικιακών ειδών στην περιοχή. Οι νέες στρατηγικές κινήσεις της εταιρίας επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή της για ανάπτυξη και καινοτομία, φέρνοντας την εμπειρία Public πιο κοντά στους καταναλωτές του Ηρακλείου.

Το δίκτυο

Το πλάνο της εταιρείας προβλέπει το άνοιγμα μέσα στο 2025 τριών νέων καταστημάτων σε Αττική, Πελοπόννησο και κάποιο νησί πλην της Κρήτης που είχε πρόσφατα το παραπάνω άνοιγμα. Τα καταστήματα αυτά θα προστεθούν στα 61 που διαθέτει σήμερα η αλυσίδα σε Ελλάδα και Κύπρο με στόχο το 2026 ο συνολικός αριθμός να αυξηθεί στα 70. Την ίδια χρονιά προγραμματίζεται και το άνοιγμα νέου καταστήματος στην Κύπρο, όπου σήμερα ο αριθμός τους ανέρχεται σε 6.

Κατά τα λοιπά η εταιρεία του ομίλου Π. Γερμανού προχωρά στην επέκταση αλλά και αναδιοργάνωση του δικτύου φυσικών καταστημάτων της, θέτοντας σε πρώτο πλάνο το brand Public+Home, το οποίο στεγάζει η διευρυμένη γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων και των οικιακών συσκευών. Η συγκεκριμένη κατηγορία, άλλωστε, είναι αυτή που το 2024 εμφάνισε την πιο ισχυρή year-on-year ανάπτυξη στο χαρτοφυλάκιο της αλυσίδας, φτάνοντας πλέον να εισφέρει το 25% του τζίρου της. Μαθαίνουμε ότι οι πωλήσεις λευκών συσκευών ξεπέρασαν τα €100 εκατ. την περυσινή χρονιά από €70 εκατ. το 2023 καθώς, πέραν των καταστημάτων που άνοιξαν, τοποθετήθηκαν και σε αρκετά υφιστάμενα.