Το brand Βίκος βρέθηκε στην πρώτη θέση στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού, κατακτώντας την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 20,4%.
Συνολικά η κατανάλωση φυσικού μεταλλικού νερού αυξήθηκε κατά 10,2% το 2024, αγγίζοντας τα 915,6 εκατ. λίτρα από 831,2 εκατ. λίτρα το 2023 και συγκεκριμένα το Βίκος σημείωσε ακόμα μεγαλύτερη άνοδο 18,7%, με τις πωλήσεις του να φτάνουν τα 187 εκατ. λίτρα, ξεπερνώντας τον δεύτερο ανταγωνιστή κατά 1,7 μονάδες.
Ανάπτυξη και στην Cola
Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε και η Βίκος Cola, με αύξηση 14,36% το 2024 και μερίδιο αγοράς 6,7% στην κατηγορία της. Στα super markets, η ανάπτυξη άγγιξε το 17,88%, με βασικό μοχλό τις νέες συσκευασίες σε can, που ενίσχυσαν τόσο τη ζεστή όσο και την κρύα αγορά.
Ανοδικά και στα Mixers με όχημα το Pink Grapefruit
Το Βίκος Pink Grapefruit κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο 121,74%, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει το Aegean Tonic για περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της.
Cool Tea
Στο τέλος του 2023, η εταιρεία εισήγαγε το Cool Tea σε τρεις γεύσεις, με το roll out να συνεχίζεται δυναμικά στο retail και τη μικρή λιανική, ενώ προγραμματίζεται η προσθήκη πιο “εξωτικών” γεύσεων ενόψει καλοκαιριού.