ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ “LOVING FAMILY”
“Θα μπορούσαν κι άλλες επιχειρήσεις ν’ ακολουθήσουν το παράδειγμα μας” λέει ο κ. Φασουλής

ΚΑΦΕΔΕΣ, ΧΥΜΟΙ, ΣΝΑΚ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΟΥΝ

Η «αγαπημένη οικογένεια» έχει την απάντηση στην κρίση

Πώς θα σας φαινόταν να βρίσκεστε στο κέντρο του Ηρακλείου και να πίνετε έναν φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού προς 50 λεπτά ή χυμό ρόδι προς 80 λεπτά; Δεν είναι εξωπραγματικό, όπως ακούγεται, αφού ήδη μια επιχείρηση στην Αθήνα, προσφέρει φρέσκα προϊόντα σε …εξωπραγματικές τιμές.

Οι υπεύθυνοι του καταστήματος, ξεκίνησαν σκεπτόμενοι ότι μπορούν να αποδείξουν ότι τελικά «η φθήνια δεν τρώει» τον παρά. Κάθε άλλο.  Μπορεί, εάν γίνουν σωστές επιλογές και ποιοτικά προϊόντα να υπάρξει και κέρδος.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος Στ. Φασουλής μίλησε στην «Π» για την επιχείρηση που όλο και περισσότερο κερδίζει την προτίμηση των κατοίκων της πρωτεύουσας. Ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι σκοπός τους «δεν είναι να επεκταθούν σε όλη την Ελλάδα ούτε να γίνουν μεγαλοεπιχειρηματίες». Πιστεύει ότι το παράδειγμά τους μπορούν να το ακολουθήσουν κι άλλοι επιχειρηματίες, σε όλη τη χώρα.

«Για εμάς το κέρδος δεν είναι τεράστιο. Κερδίζουμε από τον μεγάλο αριθμό των πελατών μας. Καθημερινά στο κατάστημα της Ακαδημίας περνάνε 2000 άτομα για να αγοράσουν ένα καπουτσίνο φρέντο προς 80 λεπτά, τον ελληνικό καφέ 40 λεπτά, τα 300 ml χυμό πορτοκάλι προς 50 λεπτά, χυμό ρόδι (125ml) προς 80 λεπτά. Μπορούν όμως και να επιλέξουν να φάνε μια μπαγκέτα με γαλοπούλα με ένα ευρώ κοκ»

«Η ιδέα για τη δημιουργία αυτού του καταστήματος και του τρόπου λειτουργίας του, γεννήθηκε μέσα στην οικονομική κρίση και στηρίζεται στην αλληλοβοήθεια. Το όνομα του καταστήμα­τος «αγαπημένη οικογένεια» δεν επιλέχθηκε τυχαία. Υπενθυμίζει ότι στην κρίση πρέπει να στηρί­ζουμε ο ένας τον άλλον και να γίνουμε όλοι σαν μια αγαπημένη οικογένεια για να επιβιώσουμε.

Πώς μπορεί να βρει μιμητές  στο Ηράκλειο το παράδειγμα  της «Loving Family»

Με μια ματιά διαπιστώνετε ότι οι τιμές σε αυτό το κατάστημα είναι απίστευτες, είναι εξωπραγματικά φτηνές, και τα προϊόντα είναι επώνυμα και άριστης ποιότητας» προσθέτει ο κ. Φασουλής.

Στην ερώτησή μας για το εάν τα προϊόντα είναι ποιοτικά, αναφέρει ότι είναι επώνυμα,  και μάλιστα  οι πρώτες ύλες έρχονται κατευθείαν από το χωράφι, από επτά συνεργαζόμενους παραγωγούς «σωστούς σε ποιότητα, συνέπεια και τιμές, τους οποίους πληρώνουμε τοις μετρητοίς».

Σύμφωνα με τον ίδιο, χαρακτηριστικό των χαμηλών τιμών και της μεγάλης ζήτησης σε χυμούς είναι πως και στα δύο καταστήματα που υπάρχουν στην Αθήνα,  ημερησίως στύβονται από 1,5 έως 2 τόνοι πορτοκάλια. Στο ρόδι χυμοποιούνται περίπου 600 κιλά ημερησίως, ενώ στο μήλο, στο καρότο και στο λεμόνι περίπου στα 200 κιλά καθημερινά από κάθε προϊόν.

Γιατί το παράδειγμα της loving family δεν ακολουθούν κι άλλες επιχειρήσεις;

«Τι να σας πω γιατί δεν το κάνουν. Εμείς η αλήθεια είναι ότι με το να εξυπηρετούμε καθημερινά χιλιάδες άτομα, σημαίνει ότι η κούραση μας είναι μεγάλη.

Πιστεύω ότι υπάρχουν συνάδελφοι, οι οποίοι προτιμούν να εξυπηρετούν 50 άτομα την ημέρα, να βγάζουν το μεροκάματο και να κάνουν τα διαλείμματά τους για να κάνουν ένα τσιγάρο ή για να πιούν τον καφέ τους» καταλήγει.