Στο πλαίσιο των εργασιών του Διεθνούς Συνεδρίου Μάρκετινγκ ICCMI για το ηλεκτρονικό, αγροδιατροφικό και τουριστικό μάρκετινγκ
Συμμετέχουν ακαδημαϊκοί και ερευνητές από όλο τον κόσμο

Έρευνες για το ηλεκτρονικό, αγροδιατροφικό και τουριστικό μάρκετινγκ παρουσιάζονται στο πλαίσιο των εργασιών του Διεθνούς Συνεδρίου Μάρκετινγκ ICCMI που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο “Ατλαντίς” και κλείνει τις εργασίες του σήμερα.

Το συνέδριο ασχολείται με όλα τα σύγχρονα θέματα  του μάρκετινγκ και φιλοξενεί πάνω από 90 διακεκριμένους ακαδημαϊκούς και εμπειρικούς ερευνητές από όλον τον κόσμο.

Το συνέδριο διοργανώνεται από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού) και το Leeds University Business School, ενώ το οργανωτικό κομμάτι του ανέλαβε η εταιρεία Διοργάνωσης Συνεδρίων MSQUARE από τη Θεσσαλονίκη.

Οι προεδρεύοντες του συνεδρίου, καθηγητές Χρήστος Σαρμανιώτης και Εμμανουέλα Πλακογιαννάκη, εκφράζουν την ικανοποίησή τους τόσο για τη συμμετοχή των ερευνητών, όσο και για την ποιότητα των ερευνητικών εργασιών που παρουσιάζονται στο συνέδριο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνει και συνεδρίες που αφορούν τον ιδιαίτερα σημαντικό για την Κρήτη τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ, ενώ διοργανώνονται και δράσεις που προβάλλουν την Κρήτη στα μάτια των διεθνών προσκεκλημένων.

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου συμμετέχει ενεργά στο συνέδριο με έξι επιστημονικές έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό, αγροδιατροφικό και τουριστικό μάρκετινγκ.

Το Συνέδριο θα ολοκληρωθεί σήμερα και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες εδώ:  https://iccmi2019.org.