Σύμφωνα με τον κ. Βέττα, το outlook των εξαγωγών έχει δύο όψεις: από τη μία πλευρά, υπάρχει ο πωλητής (η Ελλάδα) και από την άλλη, ο αγοραστής (οι διεθνείς αγορές, κυρίως η Ευρώπη).
Ωστόσο, οι κύριες αγορές της Ευρώπης δεν βρίσκονται σε καλή κατάσταση, επηρεάζοντας αρνητικά την πορεία των ελληνικών εξαγωγών, είτε πρόκειται για τουριστικές υπηρεσίες είτε για προϊόντα, όπως τρόφιμα. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη γερμανική βιομηχανία, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
Ο κ. Βέττας υπογράμμισε την επείγουσα ανάγκη μετατόπισης φυσικών και ανθρώπινων πόρων σε κλάδους που παράγουν προϊόντα υψηλής αξίας, προκειμένου η Ελλάδα να καταστεί πιο ανταγωνιστική. Επιπλέον, επισήμανε ότι οι επενδύσεις που θα στηρίξουν τις εξαγωγές έχουν μακροχρόνιο ορίζοντα, τουλάχιστον 10 ετών, και απαιτούν ένα σταθερό επενδυτικό πλαίσιο. Παράλληλα, τόνισε την απόσταση που χωρίζει την Ελλάδα από άλλες χώρες, όπως η Ισπανία, με την οποία κάποτε βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο.