Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παροχής νέων υπηρεσιών που καλύπτουν πληθυσμιακές ομάδες με εξειδικευμένες ανάγκες τραπεζικής εξυπηρέτησης υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως τονίζεται σε ανακοίνωσή της, βρίσκεται σε πλήρη εφαρμογή σειρά νέων υπηρεσιών για πελάτες με προβλήματα όρασης, ενώ άμεσα θα ενσωματωθούν και αντίστοιχες υπηρεσίες για πελάτες με προβλήματα ακοής.
Η κ. Ευτυχία Κασελάκη, ανώτερη γενική διευθύντρια λιανικής τραπεζικής, Δικτύων & Καταθέσεων της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε σχετικά: «Η Τράπεζα Πειραιώς με προσήλωση στη στρατηγική της δέσμευση για τη συνεχή διεύρυνση και αναβάθμιση των καινοτόμων υπηρεσιών της προς όλους τους πελάτες της, σχεδιάζει και επενδύει σε καινοτόμες, ποιοτικές υπηρεσίες και εργαλεία εξυπηρέτησης, καθώς και σε νέες διαδικασίες, σύμφωνες με τα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, που συμπληρώνουν το ήδη ευρύ πλαίσιο πολυκαναλικής πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης που παρέχει».
Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας την τεχνολογική πρωτοπορία της Τράπεζας μέσα από τα καταστήματα σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας e-branch, παρέχεται:
– Διενέργεια συναλλαγών ταμείου, για πρώτη φορά, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων, με χρήση της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση», όπου ο πελάτης επικοινωνεί μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας.