Τράπεζα Πειραιώς

Σε νέα Συμφωνία Συμβολαιακής Τραπεζικής, που αφορά συνεργασία της ξενοδοχειακής επιχείρησης Hotel Brain Capital AE με την εταιρεία Χαλβατζής Μακεδονική ΑΒΕΕ προχώρησε η Τράπαζα Πειραιώς.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η Hotel Brain Capital, θυγατρική της κορυφαίας εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων σε Ελλάδα και Ευρώπη Hotel Βrain, υποστηρίζει στη λογική του «win win» μισθώσεις υφιστάμενων τουριστικών καταλυμάτων, παρέχοντας ένα καινοτόμο και ολιστικό μοντέλο διαχείρισης ξενοδοχείων, με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και την αύξηση της εμπορικής αξίας τους.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Hotel Brain διαθέτει ξενοδοχεία σε περισσότερους από 64 προορισμούς σε δέκα χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Λίβανο, Τουρκία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Μαρόκο, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία) και έχει αποσπάσει -επί πέντε χρόνια- τα βραβεία «World Travel Awards» και «Tourism Awards».

Στο χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα περιλαμβάνονται περισσότερα από 40 μισθωμένα ξενοδοχεία σε Αθήνα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, Κρήτη, Ιόνιο και αλλού. Η εταιρεία Χαλβατζής Μακεδονική  ΑΒΕΕ είναι μία οικογενειακή επιχείρηση δεύτερης γενιάς, που δραστηριοποιείται στον χώρο επεξεργασίας φρούτων και λαχανικών για περισσότερο από 40 χρόνια.

Αποτελεί μία από τις πλέον σύγχρονες εταιρείες στον χώρο των τροφίμων, με προσανατολισμό στη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων και επενδύει σταθερά σε τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό.  Ανάμεσα στα βασικά προϊόντα της εταιρείας συγκαταλέγονται οι μαρμελάδες, τα γλυκά του κουταλιού, τα παραδοσιακά τουρσιά σε συσκευασίες doypack και οι φρουτοσαλάτες χωρίς ζάχαρη.

Ειδική μνεία γίνεται στη σειρά των λαχανικών στον ατμό «Αγρόκηπος Χαλβατζή», που αποτέλεσαν μία επαναστατική αντιπρόταση στην κατηγορία του φρέσκου προϊόντος, παντρεύοντας τη φρεσκάδα του νωπού με την ευκολία στη χρήση, την ασφάλεια και την εγγύηση ποιότητας του συσκευασμένου προϊόντος.

Μέσα από αυτήν τη συμφωνία, η Hotel Brain Capital ΑΕ θα προμηθεύεται, βάσει συμβολαίου, προϊόντα από την εταιρεία Χαλβατζής Μακεδονική  ΑΒΕΕ και με αυτόν τον τρόπο θα γίνονται γνωστά και αναγνωρίσιμα στους επισκέπτες-καταναλωτές του ξενοδοχείου, οι οποίοι μπορούν να τα αναζητούν, είτε στην τοπική αγορά είτε στις αγορές της χώρας τους.