Τη διείσδυση των κρητικών τροφίμων και ποτών στην αμερικανική αγορά προωθεί η Περιφέρεια Κρήτης.
«Η διείσδυση στην αμερικανική αγορά τροφίμων και ποτών απαιτεί «ολοκληρωμένη στρατηγική, για να προωθηθούν τα ποιοτικά προϊόντα του νησιού μας, αφού πρόκειται για δύσκολη αγορά, η οποία ζητά ποιοτικά προϊόντα κι εμείς ως Κρήτη θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί», δήλωσε ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, στο πλαίσιο ενημερωτικής ημερίδας για εμπορικές επιχειρήσεις, οι οποίες στοχεύουν στη διείσδυση ή την επέκτασή τους στην αγορά των Η.Π.Α.
Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο Ηρακλείου, ενώ διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και το τμήμα Εξαγωγών “Trade USA” του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, σε μια προσπάθεια να αυξηθούν οι εξαγωγές των κρητικών ποιοτικών προϊόντων στην αμερικανική αγορά.
«Η στόχευσή μας είναι να αναπτύξουμε συλλογικές προσπάθειες. Δεν μπορούμε να εξάγουμε για ένα ή δυο χρόνια ένα προϊόν» ανέφερε ο κ. Αρναουτάκης για να προσθέσει:
«Επιδιώκουμε μια στρατηγική και ολοκληρωμένη προσέγγιση από τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες της Κρήτης για να μπορούμε να κατακτήσουμε κι αυτή την αγορά». Ο κ. Αρναουτάκης σημείωσε παράλληλα πως έχουν γίνει κινήσεις στο παρελθόν, αλλά χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση των πρωτοβουλιών για καλύτερα αποτελέσματα, αφού ο κοινός στόχος είναι η αμερικανική αγορά τόσο στα προϊόντα όσο και στον τουρισμό.
Στο πλαίσιο της ημερίδας που παρακολούθησαν δεκάδες επιχειρηματίες από την Κρήτη, παρουσιάστηκαν στους εξαγωγείς και παραγωγούς οι νέες καταναλωτικές συνήθειες και η κατεύθυνση που πάει η αμερικανική αγορά και έγινε ανάλυση των στοιχείων λειτουργίας της Αμερικανικής Αγοράς Τροφίμων και Ποτών.
«Πιστεύουμε πάρα πολύ στις δυνατότητες των κρητικών και ελληνικών προϊόντων. Είναι αναγνωρισμένα, όλοι τα αγαπάνε και το διαπιστώνουμε από τον τουρισμό στη χώρα μας» δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Ηλίας Σπιρτούνιας.
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Μανόλης Χνάρης επεσήμανε πως το σεμινάριο διοργανώνεται στο πλαίσιο της προσπάθειας της Περιφέρειας για προώθηση των τοπικών προϊόντων και της στήριξης των επιχειρήσεων του νησιού στοχεύοντας «σε μια ιδιαίτερη, απαιτητική και δύσκολη, αλλά δυναμική αγορά».