Τα προϊόντα της εταιρείας έχουν μπει εδώ και έναν μήνα στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη, με τον ιδιοκτήτη να εξηγεί ότι η δυσκολία για την ανάπτυξη της μυζήθρας Αμαρίου ήταν η συσκευασία και μέχρι να καταλήξουν στην τελική μορφή πέρασαν περίπου δύο χρόνια.
Η μυζήθρα της εταιρείας κυκλοφορεί πλέον σε κύπελο, ενώ η πιο συνηθισμένη συσκευασία για την αγορά είναι σε vacuum.
Τα προϊόντα της ‘’Αμάρι’’ διανέμονται σε όλη την Κρήτη αλλά και σε σημεία στην υπόλοιπη Ελλάδα, που σύμφωνα με τον κ. Ζομπανάκη έχει μεγάλη κατά κεφαλήν κατανάλωση τυριού. Αυτή τη στιγμή έχει παρουσία σε Κρητικό, Μασούτη, Χαλκιαδάκη και Θανόπουλο.
Ωστόσο, εξετάζει και ευκαιρίες στο εξωτερικό σε χώρες όπως Αγγλία και Ιταλία, χώρες στις οποίες θα επιδιώξει
συνεργασίες η εταιρεία από αρχές του 2025.
Το τυροκομείο της εταιρείας βρίσκεται στην περιοχή Καλογέρου του Δήμου Αμαρίου και η παραγωγική του δυναμική ανέρχεται στην επεξεργασία 10 τόνων γάλακτος την ημέρα.
Ο κ. Ζομπανάκης ασχολήθηκε με την τυροκομία το 2018, αγοράζοντας ένα παλιό τυροκομείο στο Ρέθυμνο, και
αναπτύχθηκε παράγοντας συνολικά 10 προϊόντα.
Ο ίδιος είχε για πολλά χρόνια την αντιπροσωπεία της Segafreddo στην Ελλάδα, διατηρώντας ένα δίκτυο με περίπου 2.000 συνεργάτες, εξελίσσοντας το freddo σε freddoccino και καταλήγοντας να πουλήσει την εταιρεία στην Nestle.
Ο ίδιος έχει μακρά θητεία και στο μπάσκετ καθώς ήταν χρόνια πρόεδρος των Ρέθυμνο Crete Kings μπασκετικής ομάδας του Ρεθύμνου, ενώ πλέον είναι εκ των αντιπροέδρων στην ΕΟΚ στο κομμάτι των διεθνών σχέσεων και της εμπορικής πολιτικής