Σε κοινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη η AEGEAN και η Fraport Greece παρουσίασαν τη δραστηριότητά τους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και την κυρίαρχη θέση που κατέχει ο προορισμός στη στρατηγική των δύο εταιρειών. Παράλληλα, συζήτησαν με φορείς της πόλης, του τουρισμού, της εκπαίδευσης και του πολιτισμού, για τις δυνατότητες περαιτέρω ανάδειξης της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας σε ακόμη πιο ελκυστικό τουριστικό προορισμό όλο το χρόνο, καθώς και σε τεχνολογικό, εκπαιδευτικό και επιχειρηματικό κέντρο.
Η AEGEAN συνεχίζει να επενδύει στην πόλη με ενισχυμένο πρόγραμμα δρομολογίων τόσο κατά τη θερινή όσο και κατά τη χειμερινή περίοδο, αναδεικνύοντας το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στον δεύτερο μεγαλύτερο κόμβο του δικτύου της, έχοντας μεταφέρει μέχρι αυτή τη στιγμή περισσότερους από 2 εκατ. επιβάτες.
Με ένα διευρυμένο πρόγραμμα 19 δρομολογίων εξωτερικού κατά την περασμένη θερινή περίοδο, τα περισσότερα από τα οποία πλέον διατηρούνται όλο το χρόνο και 14 δρομολογίων εσωτερικού, η AEGEAN παρέχει στη Θεσσαλονίκη το δικό της δίκτυο και διασυνδέει την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας με τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης και της Ελλάδας.
Μάλιστα, το φετινό χειμώνα διατηρώντας και τα 6 νέα επιπλέον διεθνή δρομολόγια προς το Αμβούργο, το Βερολίνο, τη Ζυρίχη, τις Βρυξέλλες, το Μιλάνο και τη Ρώμη, που εγκαινιάστηκαν το περασμένο καλοκαίρι, η AEGEAN μόνο τον Νοέμβριο κατέγραψε αύξηση της δραστηριότητάς της στο εξωτερικό κατά 25%, σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2019. Ενώ με το νέο lounge, αλλά και τα υπερσύγχρονα αεροσκάφη της AIRBUS 320 και 321neo που επιχειρούν από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία, για το σύνολο των επισκεπτών της περιοχής.
Η Fraport Greece διαβλέποντας τις δυνατότητες της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας, επένδυσε 100 εκ. ευρώ για την αναβάθμιση και επέκταση του Αεροδρομίου «Μακεδονία». Από το 2021, όταν και παραδόθηκε το νέο αναβαθμισμένο αεροδρόμιο στην κοινωνία της Θεσσαλονίκης, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στους στόχους της για επιχειρησιακή αριστεία, για τη διεύρυνση της διασυνδεσιμότητάς του, καθώς και για τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας που προσφέρει στο επιβατικό κοινό.
Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» είναι σήμερα ένα μητροπολιτικό αεροδρόμιο που μπορεί πλέον να συγκριθεί με ευρωπαϊκά αεροδρόμια αντίστοιχου μεγέθους, μία πύλη εισόδου εκατομμυρίων επιβατών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ένας επάξιος πρεσβευτής της ελληνικής φιλοξενίας και της αναβαθμισμένης τουριστικής ταυτότητας της χώρας μας.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Η AEGEAN και τη φετινή χρονιά επενδύει στη Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας τη δραστηριότητα της εταιρείας, ιδίως κατά τη χειμερινή περίοδο, με νέα δρομολόγια εξωτερικού που ξεκίνησαν το καλοκαίρι και διατηρούνται το χειμώνα, αλλά και με αύξηση των διαθέσιμων θέσεων εξωτερικού έως 30% τη νέα καλοκαιρινή περίοδο.
Φυσικά, η αγαστή συνεργασία μας με τη Fraport Greece και το νέο υπερσύγχρονο αεροδρόμιο που πλέον όλοι έχουμε στη διάθεσή μας, ενίσχυσε τη δυναμική μας και στηρίζει το όραμα αλλά και τη στρατηγική μας για την ανάδειξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής σε ελκυστικό προορισμό ολόκληρο το χρόνο. Αναμφίβολα, μια τέτοια προσπάθεια για να αποφέρει καρπούς απαιτεί συνεργασία όχι μόνο της αεροδρομιακής κοινότητας αλλά του συνόλου των φορέων. Γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που και σήμερα διαπιστώσαμε ότι υπάρχει κοινή στόχευση, θέληση για συνεργασία, αλλά και ιδέες για να δουλέψουμε όλοι μαζί».
Ο κ. Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, σημείωσε: «Με τη σημερινή εκδήλωση, η Fraport Greece και η AEGEAN αναδεικνύουν για μία ακόμη φορά, τη σημαντικότητα του συγκεκριμένου προορισμού στα επιχειρησιακά σχέδιά τους, αλλά κυρίως, τη δέσμευσή τους για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας.
Είναι πλέον δεδομένο ότι ο προορισμός «Θεσσαλονίκη» με τις πολυσχιδείς τουριστικές εμπειρίες που προσφέρει σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη διασυνδεσιμότητά του μέσω της ανάπτυξης του δικτύου της AEGEAN, μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Για να επιτύχει όμως αυτή η κοινή προοπτική που υποστηρίζεται από τη στενή συνεργασία και την κοινή στόχευση των δύο εταιρειών, απαιτείται η συμβολή και η δέσμευση όλων των φορέων τουρισμού της πόλης, ώστε ο προορισμός να προωθηθεί στοχευμένα βάσει συγκεκριμένου και κοινώς αποδεκτού στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης».