MYKONOS PALACE

Την ανισότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι  Μινωικές Γραμμές σε σχέση με την κοινοπραξία ATTICA – ANEK καυτηριάζουν κύκλοι της εταιρείας ενόψει της σημερινής συνεδρίασης του  Συμβουλίου  Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών,    στο οποίο θα συζητηθεί το αίτημα των Μινωικών   για δρομολόγηση του πλοίου ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ στο λιμάνι των Χανίων.

Όπως επισημαίνεται  ‘’σε ότι αφορά στα δρομολογημένα στο Ηράκλειο πλοία (Σύνολο  11), οι άδειες παρέχονται αφειδώς, σε αντιδιαστολή με την πραγματικά μονοπωλιακή γραμμή των Χανίων (σύνολο πλοιών 2), όπου λόγω νοσηρών καταστάσεων δεν επετράπη, μέχρι σήμερα, περαιτέρω δρομολόγηση πλοίου για Πειραιά από τις Μινωικές Γραμμές’’.

Οι ίδιοι κύκλοι αναφέρουν το  υπερήλικο των πλοίων του ανταγωνισμού, σε σχέση με τα πολύ νεότερα πλοία των Μινωικών Γραμμών    στο Ηράκλειο, περισσότερο δε με το πλοίο ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ (έτους κατασκευής 2002), που η εταιρεία έχει  αιτηθεί να δρομολογηθεί στα Χανιά.

Παράλληλα τίθενται μια σειρά από ερωτήματα:

  • Δεν αξίζει το επιβατικό κοινό αλλά και οι μεταφορείς των Χανίων να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογών και παροχής ποιοτικότερων υπηρεσιών;
  • Θεωρείτε ότι καλύπτονται με δύο μόνο πλοία οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Χανίων; Δεν είναι άδικη και άνιση η αντιμετώπιση των Μινωικών Γραμμών σε σχέση με την Κοινοπραξία ATTICA – ANEK;
  • Δεν θα έπρεπε να επιτραπεί η είσοδος σε μία εταιρεία όπως οι Μινωικές Γραμμές που έχει βραβευτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, για την ποιότητα των πλοίων του στόλου της και την αξιοπιστία της στον χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας;
  • Πιστεύετε ότι η νοσηρή αυτή μονοπωλιακή κατάσταση στο λιμάνι της Σούδας, πρέπει να διαιωνίζεται, ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται στον τουρισμό και την ακτοπλοΐα;
  • Πότε επιτέλους θα ισχύσουν οι αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού;