Ο αντιπεριφερειάρχης Μανώλης Χνάρης πραγματοποίησε τα εγκαίνια της έκθεσης «Κρήτη: Η Μεγάλη Συνάντηση»
Ο αντιπεριφερειάρχης Μανώλης Χνάρης πραγματοποίησε τα εγκαίνια της έκθεσης «Κρήτη: Η Μεγάλη Συνάντηση»

Ώς τη Θεσσαλονίκη για την έκθεση «Κρήτη: Η Μεγάλη Συνάντηση», ταξίδεψε η Περιφέρεια Κρήτης.

Η Περιφέρεια συμμετείχε στην 8η Παγκρήτια Έκθεση με το δικό της περίπτερο, ενώ τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν από τον αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενούς Τομέα Μανόλη Χνάρη. Στην έκθεση παρευρέθηκαν επίσης ο περιφερειακός σύμβουλος Γιάννης Δεικτάκης, εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης της συμπρωτεύουσας, φορέων, παραγωγικών τάξεων και πλήθος κόσμου.

Χιλιάδες επισκέπτες κατά τη  διάρκεια της έκθεσης, είχαν την ευκαιρία να γευτούν και να ενημερωθούν για τα προϊόντα που παράγει η Κρήτη, τη μοναδική κρητική διατροφή,  από τα στελέχη της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Κρήτης, Μαρία Γιαμπαζολιά και Ελένη Δρακωνάκη.

Ώς τη Θεσσαλονίκη για την έκθεση «Κρήτη: Η Μεγάλη Συνάντηση», ταξίδεψε η Περιφέρεια Κρήτης.

Παράλληλα οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γευτούν και να προμηθευτούν  τα προϊόντα των Κρητικών παραγωγών, όπως ελαιόλαδο, τυροκομικά προϊόντα, παξιμάδια – αρτοσκευάσματα, μέλι, βότανα, παραδοσιακά γλυκά, ζυμαρικά, τσικουδιά, κρασί, φυτικά καλλυντικά, προϊόντα αλόης κ.ά. ενώ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και πλήθος πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Ο αντιπεριφερειάρχης  Μανόλης Χνάρης σε δήλωσή του στο πλαίσιο της έκθεσης ανέφερε  ότ «στη συνεχή και στοχευμένη προσπάθεια, την οποία υλοποιούμε ως Περιφέρεια Κρήτης για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση, των τοπικών μας προϊόντων, καθώς και της κρητικής διατροφής, εντάσσεται και η συμμετοχή μας, στην έκθεση «Κρήτη: η Μεγάλη Συνάντηση».

Ο αντιπεριφερειάρχης υποστήριξε επίσης ότι η Περιφέρεια στηρίζει προσπάθειες που αναδεικνύουν τα ποιοτικά προϊόντα και τις υπηρεσίες του νησιού, γιατί ο άξονας δράσης της Κρήτης πατά στο τρίπτυχο “ταυτότητα – ποιότητα – εξωστρέφεια”.

«Τα κρητικά προϊόντα είναι  ποιοτικά και ασφαλή. Eμείς προσπαθούμε να τους δώσουμε ταυτότητα, την ταυτότητα “Κρήτη”» τόνισε ο κ. Χνάρης για να εξηγήσει ότι η συγκεκριμένη στόχευση θα συνδέσει το νησί με την παράδοση και την κουλτούρα, θα χαρίσει στα τοπικά προϊόντα μεγάλη ζήτηση και υπεραξία προς όφελος των παραγωγών και των κρητικών επιχειρήσεων.