Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν premium γεύσεις, αλλά και το συνολικό portoflio της εταιρείας που έχει αναπτύξει η εταιρεία και για το επαγγελματικό κανάλι.
Η εταιρεία διερεύνησε νέες συνεργασίες, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αγοράς HoReCa.
Με έμφαση στην ποιότητα και την καινοτομία, η Thamma, που αποτελεί το νέο βήμα της οικογένειας του Μάνου Δομαζάκη ανέδειξε λύσεις που καλύπτουν ξενοδοχεία, καφετέριες και εστιατόρια, ενισχύοντας τη θέση της στον κλάδο.
Η Thamma έχει ως έδρα την Κρήτη και διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο παραγωγών από το νησί.