Με το βραβείο Best Customer Service Initiative, Greece, 2019, τιμήθηκε το Private Banking της Τράπεζας Πειραιώς από τα International Finance Αwards.

Με το βραβείο Best Customer Service Initiative, Greece, 2019, τιμήθηκε το Private Banking της Τράπεζας Πειραιώς από τα International Finance Αwards.

Το βραβείο παρέλαβε σε ειδική τελετή ο επικεφαλής του Private Banking, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Αλέξανδρος Πατούνης.

Όπως τονίζει ο κ. Πατούνης, «η διάκριση από τα International Finance Awards αποτελεί επιβράβευση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών του Private Banking της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο διακρίνεται για την καινοτόμο και πελατοκεντρική προσέγγισή του και περιλαμβάνει στον πυρήνα της φιλοσοφίας του, τη διαρκή βελτίωση των δομών, των λειτουργιών και των ανθρώπων του.

Στο Private Banking της Τράπεζας Πειραιώς έχουμε σταθερό προσανατολισμό στην παροχή μοναδικής τραπεζικής εμπειρίας υψηλών απαιτήσεων για τους πελάτες μας, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες τους και προσθέτοντάς τους διαρκώς αξία».

Τα International Finance Awards βραβεύουν την αριστεία στον χώρο των επιχειρήσεων και απονέμονται σε πρόσωπα και οργανισμούς που διακρίνονται, μεταξύ άλλων, για τον επαγγελματισμό και την καινοτόμο δραστηριότητά τους, για την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών, την εταιρική κοινωνική ευθύνη, την εταιρική διακυβέρνηση και επιδόσεις που έχουν θετικό αποτύπωμα στην διεθνή επιχειρηματική κοινότητα.