Δύο σημαντικές διακρίσεις, το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς» και το τιμητικό βραβείο για τη συμμετοχή της στην πανελλήνια δράση καθαρισμού των ακτών του Ι.Ε.Λ.Κ.Α. απέσπασε η Κρητική εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε., στα «Σελφ Σέρβις – Excellence Awards 2018».
Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την Τετάρτη 11/7/18, βραβεύθηκαν οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ & FMCG οι οποίες απέδειξαν για άλλη μια χρονιά την αξία της συνεχούς αναζήτησης νέων δρόμων για την καλύτερη λειτουργία των εταιρειών, την εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών τους, αλλά την επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου, εκπρόσωποι της πολιτείας, των φορέων της αγοράς και της ακαδημαϊκής κοινότητας χειροκρότησαν θερμά τα στελέχη και τις ομάδες που βραβεύθηκαν για τις πρωτοβουλίες τους.
Στην τελετή παρευρέθηκαν και παρέλαβαν τα βραβεία τα στελέχη της Χαλκιαδάκης Α.Ε. Δημήτρης Βατσιθιανός (Εμπορικός Δ/ντης), Βαγγέλης Μιγαδάκης (Υπεύθυνος Κρεοπωλείων) και Μιχάλης Τζαγκαράκης (Υπεύθυνος Marketing).
Οι νέες διακρίσεις των ΣΜ Χαλκιαδάκης
Χρυσό Βραβείο: «Φέτος το πήραμε προσωπικά» – Συνεργασία των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης με τοπικούς παραγωγούς.
Η στήριξη των Κρητικών παραγωγών αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια βασικό πυλώνα λειτουργίας των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης. Γι’ αυτό και στα καταστήματα Χαλκιαδάκης, ο καταναλωτής μπορεί να βρει τη μεγαλύτερη ποικιλία κρητικών προϊόντων, με περίοπτη θέση στα ράφια, ενώ και η Xtra Card Χαλκιαδάκης παρέχει στους κατόχους έκπτωση αποκλειστικά για κρητικά προϊόντα.
Νιώθουμε την υποχρέωση να δίνουμε αξία στα κρητικά προϊόντα και στους τοπικούς παραγωγούς. Σε δύσκολους καιρούς για την κτηνοτροφία, έπρεπε να βρούμε τρόπους ώστε να δώσουμε προστιθέμενη αξία στο προϊόν. Η καινοτομία το Πάσχα της φετινής χρονιάς ήταν ότι κάθε αρνί και κατσίκι στα καταστήματα μας συνοδευόταν με την ταυτότητά του, την ταυτότητα παραγωγού, με τα στοιχεία του παραγωγού (ονοματεπώνυμο, EL) και τον τόπο εκτροφής του.
Έτσι, για κάθε αρνί ή κατσίκι που επέλεγε ο πελάτης υπήρχε ειδική σήμανση ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να γνωρίζουν «προσωπικά» τον κτηνοτρόφο που διαθέτει το αμνοερίφιο που προμηθεύονταν. Παράλληλα, η εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. ενίσχυσε την παραπάνω ενέργεια με μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ της Κρήτης, με αποκλειστικό στόχο την καλύτερη προώθηση των ντόπιων αμνοεριφίων και των Κρητικών παραγωγών.
Ως αποτέλεσμα, ο παραγωγός πήρε καλύτερη τιμή για το προϊόν του και εμείς καταφέραμε να διαθέσουμε μεγαλύτερες ποσότητες ντόπιων αμνοεριφίων σε υψηλότερη τιμή. Η πρωτοβουλία αυτή και η συνεργασία με τους τοπικούς παραγωγούς συνεχίζεται, καθιερώνοντάς την ως μια νέα διαδικασία πιστοποίησης και ιχνηλασιμότητας των ντόπιων κρεάτων που διαθέτουμε στα κρεοπωλεία των καταστημάτων μας.
Έτσι, υποστηρίζονται οι ντόπιοι προμηθευτές στην πράξη και ταυτόχρονα οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τοπικά προϊόντα με βεβαιότητα όχι μόνο για την ποιότητά τους αλλά και την καταγωγή τους! Δέσμευσή μας ήταν και παραμένει η ουσιαστική στήριξη των κρητικών προϊόντων και των παραγωγών του τόπου μας».
«Νοιαζόμαστε σήμερα – Ζούμε καλύτερα αύριο» – Πανελλήνια δράση του ΙΕΛΚΑ – Τιμητικό βραβείο
Με αποδεδειγμένες περιβαλλοντικές ευαισθησίες εδώ και πολλά χρόνια, ένα ιδιαίτερο, «πράσινο» πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πολλές παράλληλες δράσεις ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης, η κρητική εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. συμμετείχε και στην πανελλαδική εκστρατεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) «Νοιαζόμαστε σήμερα – Ζούμε καλύτερα αύριο», κατά την οποία περισσότεροι από 1.500 εθελοντές –εργαζόμενοι των εταιρειών λιανεμπορίου πραγματοποίησαν δράσεις καθαρισμού των ακτών σε όλη τη χώρα.
Ειδικότερα, οι εθελοντές των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, εργαζόμενοι και στελέχη, μαζί με τις οικογένειές τους, και σε συνεργασία και με άλλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, προχώρησαν σε καθαρισμό της παραλίας της Αμμουδάρας, στην περιοχή των εκβολών του Αλμυρού ποταμού. Μια δράση που είχε ως στόχο να προσφέρει, να ευαισθητοποιήσει αλλά και να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα συνεργασίας σε εθνικό επίπεδο, η οποία και στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία.