εκπτώσεις
Δεν πραγματοποιούνται ενδιάμεσες εκπτώσεις από τον Εμπορικό Σύλλογο Ηρακλείου

Στο ίδιο έργο θεατές βρίσκονται οι καταστηματάρχες του Ηρακλείου και της Κρήτης γενικότερα, με φόντο τις ενδιάμεσες χειμερινές εκπτώσεις.

Παρά τις ανακοινώσεις για δεκαήμερο εκπτώσεων που αρχίζει από την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου και διαρκεί ημερολογιακά ως και τις 10 Νοεμβρίου, οι τοπικές επιχειρήσεις που υπάγονται στον Εμπορικό Σύλλογο Ηρακλείου δεν συμμετέχουν σε αυτό.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου, μάλιστα, εξέδωσε σχετική ανακοίνωση στην οποία ξεκαθαρίζει πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν αφορούν το Ηράκλειο, τονίζοντας πως δεν «υπάρχει 10ήμερο ενδιάμεσων εκπτώσεων από 1-10 Νοεμβρίου στο Ηράκλειο και γενικότερα στην Περιφέρεια της Κρήτης».

Ο Σύλλογος υπενθυμίζει ότι στην Κρήτη δεν υπάρχει καν το προαιρετικό άνοιγμα Κυριακής, αφού με απόφαση των αρμόδιων Αντιπεριφερειαρχών, οι ημερομηνίες των ενδιάμεσων εκπτώσεων για το Ηράκλειο και την Κρήτη γενικότερα είναι: 1-15 Μαρτίου και 1-15 Σεπτεμβρίου. Σημειώνεται ότι όποια εμπορική επιχείρηση επιθυμεί, μπορεί να προβεί σε 15ήμερο προσφορών, πάντα σύμφωνα με ό,τι ορίζει η ισχύουσα νομοθεσία.

Παρ’ όλα αυτά, οι μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και οι πολυεθνικές ετοιμάζονται ήδη να προχωρήσουν σε μειώσεις τιμών και προσφορών, σε μια προσπάθεια τους να αναχαιτίσουν το πολύ αρνητικό κλίμα που υπάρχει στην αγορά, αλλά και να μπορέσουν να κερδίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο.

Ούτως ή άλλως βέβαια, οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις έχουν μπει σε έναν διαρκή «πόλεμο προσφορών» τον οποίο και πραγματοποιούν μέσα από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αξιοποιώντας ηλεκτρονικές διαφημίσεις, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύντομα μηνύματα μέσα κινητών τηλεφώνων, αλλά ακόμα και μηνύματα μέσα από πλατφόρμες τύπου Viber ή Instagram.

Την ίδια στιγμή και σε αντίθετη γραμμή πλεύσης από τον Εμπορικό Σύλλογο Ηρακλείου θεωρείται δεδομένο πως αμέσως μετά από το δεκαήμερο των προσφορών του Νοεμβρίου, θα μπουν σε μια διαδικασία προετοιμασίας για τη λεγόμενη Black Friday, που φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 29 Νοεμβρίου.

Από τη δική του σκοπιά, ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου απαντά με στοχευμένες δράσεις και συνεργασίες με τοπικούς φορείς και το Κράτος, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τη λαίλαπα των πολυεθνικών, αλλά και τον πολύ ισχυρό ανταγωνισμό που έχει δημιουργηθεί.