αγορά

Η τοπική αγορά έχει πλέον συνειδητοποιήσει τις τρομακτικές αλλαγές που συντελούνται. Γι’ αυτό και ήδη ετοιμάζει τις δικές της προτάσεις ως ανάχωμα και αντιστάθμισμα σε όλες τις προσπάθειες που πραγματοποιούνται για πλήρη άλωση της τοπικότητας.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, ήδη ετοιμάζει μια σειρά από δράσεις που σχετίζονται με τις υφιστάμενες αλλαγές, τις επικείμενες, αλλά και την επόμενη ημέρα στην αγορά γενικότερα. Με αφορμή τον θεσμό της «Μαύρης Παρασκευής», αλλά και την προσπάθεια που γίνεται από επιχειρηματίες τουρκικών συμφερόντων να μπουν στην τοπική αγορά, μέσα από προγράμματα θεματικού χειμερινού τουρισμού, ο Εμπορικός Σύλλογος κοιτά μπροστά και εξειδικεύει το πλάνο του.

ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Μανώλης Κουμαντάκης
«Ξέρουμε πολύ καλά πως βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον ελεύθερης αγοράς, μέσα στο οποίο πρέπει να ενεργήσουμε και να κινητοποιηθούμε» αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Μανώλης Κουμαντάκης, ο οποίος προσθέτει ωστόσο πως κυρίαρχη στόχευση του Συλλόγου παραμένει ο σεβασμός στους καταναλωτές, η οργάνωση συντονισμένων κινήσεων και η στήριξη ενός ηθικού μοντέλου δράσης.

Με αφορμή τις προσπάθειες των Τούρκων επιχειρηματιών αλλά και φαινομένων, όπως οι εκπτώσεις της Μαύρης Παρασκευής, ο κ. Κουμαντάκης εκτιμά ότι υπάρχει περισσότερο από ποτέ μια ανάγκη να στηριχθεί η τοπική αγορά  και για προχωρήσουν οι απαραίτητοι μετασχηματισμοί της.

Σε αυτό το πλαίσιο ο Εμπορικός Σύλλογος Ηρακλείου ετοιμάζει ένα νέο πλάνο δράσης, που σχετίζεται με μια γενικότερη προσπάθεια επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. «Κατ’ αρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως μέσα στο υφιστάμενο περιβάλλον δεν μπορούμε να σταθούμε απέναντι στα νέα φαινόμενα και τις νέες συνθήκες» αναφέρει ο κ. Κουμαντάκης και διευκρινίζει:

«Από κει και πέρα οφείλουμε να δούμε την επόμενη μέρα, η οποία θα μας βρει σε νέες, ακόμα πιο διαφορετικές συνθήκες. Σ’ αυτό το πλαίσιο, στόχος μας είναι να προχωρήσουμε σε ενέργειες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, δράσεις όπως ίδρυση μεγάλων καταστημάτων ή εκπτωτικές περίοδοι στη λογική του εξωτερικού  έχουν έρθει για να μείνουν κι ενδέχεται να πάρουν ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις. Γι’ αυτό τον λόγο, ο Εμπορικός Σύλλογος σκοπεύει άμεσα να ανοίξει τον φάκελο «χειμερινός τουρισμός», αλλά και να προχωρήσει όλες τις προβλεπόμενες δράσεις για την ανάπτυξή του.

«Θα δούμε, πολύ άμεσα μάλιστα, όλα τα ενδεχόμενα και θα ανοίξουμε όλο το πλαίσιο συνεργασιών που απαιτείται για τον χειμερινό τουρισμό» τονίζει ο κ. Κουμαντάκης και προσθέτει ότι ο Σύλλογος είναι διατεθειμένος να έρθει σε επαφή με όλους τους φορείς με στόχο να αλλάξει εντελώς το τουριστικό κι επιχειρηματικό τοπίο στην Κρήτη.