Στην έκθεση συμμετέχουν σαράντα δύο Ελληνικά οινοποιεία, από τη Θράκη µέχρι την Κρήτη, από τα νησιά του Ιονίου µέχρι τα νησιά των Κυκλάδων, με πάνω από 800 ετικέτες, ένα αποσταγµατοποιείο και πέντε εταιρείες διανοµής διεθνούς αµπελώνα, µε πάνω από 100 ετικέτες.
Όπως τόνισε ο κ. Γιώργος Λιοδάκης, Μέτοχος Enotrapeza, το κρασί θέλει το κατάλληλο ποτήρι και καλή παρέα, ενώ η διοργάνωση, πέραν της προβολής και ανάδειξης του ελληνικού κρασιού, έχει σκοπό και την οικονοµική ενίσχυση της Οµάδας Στήριξης “ΣυνΆνθρωπος”. Τα έσοδα θα διατεθούν για την κατασκευή της πισίνας του ΚΗΦΑΑΜΕΑ Χανίων, στο πλαίσιο σχετικής πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει εδώ και καιρό ο “ΣυνΆνθρωπος”.
Το κρητικό κρασί πάει πάρα πολύ καλά και εξελίσσεται με γεωμετρική πρόοδο, καθώς υπάρχουν πολλές αυτόχθονες γηγενείς ποικιλίες, είπε ο κ. Λιοδάκης, προσθέτοντας ότι οι παραγωγοί έχουν µπει πλέον σε µία διαδικασία υγιούς ανταγωνισµού.