Απίστευτη η στενότητα στους δρόμους της Αγίας Τριάδας όπου προκαλούνται καθημερινά κυκλοφοριακά εμφράγματα
Ο Μάξιμος Σενετάκης περιχαρής με τη μητέρα, τη σύζυγο και τα παιδιά του, λίγο πριν την ορκωμοσία

Οξύνονται τα κυκλοφοριακά αδιέξοδα στην περιοχή της Αγίας Τριάδας που κάνουν μαρτυρική την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, αλλά και των διερχόμενων οδηγών που εγκλωβίζονται αδιάκοπα στη στενότητα των δρόμων. Από τη μια πλευρά το καθημερινό μπλοκάρισμα των οχημάτων στα στενά σοκάκια της ιστορικής συνοικίας και από την άλλη πλευρά οι τεράστιες δυσκολίες στάθμευσης, είναι τα δύο κομβικά ζητήματα της τοπικής κοινωνίας με τα οποία βρίσκεται καθημερινά αντιμέτωπη.

Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος της Αγίας Τριάδας ζητά την παρέμβαση του Δήμου Ηρακλείου προκειμένου να εξειδικεύσει εστιασμένα στις ανάγκες της περιοχής που βυθίζεται στα αδιέξοδα της, και να δρομολογήσει λύσεις που θα δίνουν διέξοδο και προοπτική στην αναβάθμιση των συνθηκών διαβίωσης και στην καθημερινότητα του πολίτη. Ειδικότερα όπως εξηγεί με δηλώσεις του στην «Π»  ο πρόεδρος του Συλλόγου Συμεών Χούπας, στην Αγία Τριάδα υπάρχει μια δύσκολη καθημερινότητα επειδή εδώ και τόσα χρόνια η περιοχή έχει εγκαταλειφθεί παρά το γεγονός ότι υπάρχει αναθεωρημένο ρυμοτομικό σχέδιο και μελέτη ανάπλασης.

Ειδικότερα, στην περιοχή υπάρχουν σοβαρές αντιφάσεις σε σχέση με την κυκλοφοριακή διαχείριση, αφού από τη μια πλευρά αναπλάστηκε η λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου και αναβαθμίστηκε σε σχέση με την κίνηση των οχημάτων και δίπλα ακριβώς στην οδό Βαλέστρα και Παπαδοπούλου, επικρατεί ένα απόλυτο κυκλοφοριακό χάος  με αναρίθμητα μπλοκαρίσματα αυτοκινήτων.

Όπως σημειώνει, η Αρχιεπισκόπου Μακαρίου είναι ένας δρόμος στον οποίο παραδοσιακά στάθμευαν οι κάτοικοι της Αγίας Τριάδας, οι οποίοι τώρα παραγκωνίστηκαν και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε σχέση με το πάρκινγκ των αυτοκινήτων τους.

Καθημερινό το μποτιλιάρισμα στην Αγία Τριάδα
Ο Λευτέρης Αυγενάκης

Επίσης στη μέση της Αρχιεπισκόπου Μακαρίου διαμορφώθηκε ένας κόμβος, ο οποίος είχε στόχο να μπορούν και όσοι ανεβαίνουν και όσοι κατεβαίνουν και θέλουν να μπουν στην ιστορική συνοικία να έχουν πρόσβαση από το συγκεκριμένο σημείο που ξεκινά η οδός Σκουλάδων.

Όμως η οδός Σκουλάδων στα πρώτα 100 μέτρα έχει μια πολύ μεγάλη στενότητα όπου το πλάτος είναι 1,70 μ. δηλαδή περνούν με το ζόρι μικρά ιδιωτικά αυτοκίνητα, αφού μαζέψουν τους καθρέπτες.

Ο πρόεδρος του Περιβαλλοντικού 
Συλλόγου Αγίας Τριάδας 
κ. Συμεών Χούπας
Από την τελετή παράδοσης - παραλαβής στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Εκεί είναι ένα σημείο στο οποίο θα πρέπει να γίνει διάνοιξη οπωσδήποτε, ώστε η οδός Σκουλάδων να αποτελέσει μια διέλευση που θα ανακουφίσει την κίνηση των οχημάτων στην Αγία Τριάδα.

Την ίδια στιγμή τεράστιο είναι και το πρόβλημα της στάθμευσης για τους κατοίκους της Αγίας Τριάδας αφού τόσο με τα έργα στην Αρχιεπισκόπου Μακαρίου όσο και με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της οδού Γιαμαλάκη έχει μειωθεί δραστικά ο αριθμός των θέσεων στάθμευσης στους κατοίκους της περιοχής και οι ελάχιστες διαγραμμισμένες θέσεις που διατίθενται σε καμία περίπτωση δεν καλύπτουν τις ανάγκες που υπάρχουν.

Ο ίδιος σημειώνει ότι υπάρχει ένας σχεδιασμός για τη δημιουργία τριών διαφορετικών υπόγειων σταθμών στάθμευσης οχημάτων, ωστόσο η χωροθέτηση που έχει γίνει συναντά πολλά  λειτουργικά προβλήματα που καθιστούν ανέφικτο το σχεδιασμό αυτό. «Εμείς ως Περιβαλλοντικός Σύλλογος έχουμε θέσει όλα αυτά τα ζητήματα και αναζητούμε λύσεις.

Έχουμε καταθέσει προτάσεις που θα μπορούσαν να αποφορτίσουν τις έντονες πιέσεις που δέχεται η περιοχή, οι οποίες θα πρέπει να δρομολογηθούν μέσα σε ένα πλαίσιο που προϋποθέτει πολιτική βούληση».