Σε δέκα περίπου ημέρες από σήμερα υπολογίζεται πως θα αρχίσουν ξανά οι εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης, μετά από μήνες καθυστερήσεων και πολλές συγκρούσεις.
Υπενθυμίζεται ότι τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί προέκυψαν εξαιτίας του νέου συστήματος εξετάσεων και της υποχρέωσης των υποψήφιων να προσκομίζουν ασφαλιστικά πακέτα, τα οποία δεν μπορούσαν να παρέχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Την ίδια στιγμή σε τοπικό επίπεδο, δεν υπήρχε παράλληλα κάποια πίστα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων, την οποία θα έπρεπε να έχει δημιουργήσει η Περιφέρεια.
Παρ’ όλα αυτά και με καλή θέληση του Συλλόγου Εκπαιδευτών, αφού οι ασφαλιστικές μπόρεσαν να παρέχουν ασφαλιστικά πακέτα, προτάθηκε η δημιουργία ενός κλειστού χώρου και όχι πίστας, βόρεια του χώρου όπου πραγματοποιούνται οι εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος δικύκλου στο Παγκρήτιο Στάδιο.
Σήμερα ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτών Αλέξανδρος Μεϊμαράκης θα έχει συνάντηση στο χώρο, προκειμένου να δει τις λεπτομέρειες, αλλά και να βρεθούν λύσεις σε σχέση με τις απαραίτητες διαγραμμίσεις και πιθανές αλλαγές που θα χρειαστούν.
Μετά τις θετικές εξελίξεις, η Περιφέρεια στέκεται στο πλευρό εκπαιδευτών και υποψηφίων προσπαθώντας να βρει λύσεις που θα οδηγήσουν στην έναρξη των εξετάσεων από την ερχόμενη εβδομάδα.
Τονίζεται βέβαια πως οι συγκεκριμένες λύσεις χαρακτηρίζονται «λύσεις ανάγκης» κι ενδεχομένως πολιτικές λύσεις της τελευταίας στιγμής για να μετριάσουν το αρνητικό πρόσημο που υπάρχει στην αποτελεσματικότητα του Υπουργείου Μεταφορών. Κι αυτό γιατί ο νέος νόμος δημιουργήθηκε χωρίς να υπάρχει καμία πρόβλεψη για τις πίστες που απαιτούσε να υπάρχουν και χωρίς να υπάρχουν τα ασφαλιστικά πακέτα και τα πακέτα σύνδεσης δεδομένων που ήταν προαπαιτούμενα για τη διεξαγωγή των εξετάσεων.
Ακόμα βέβαια και την ερχόμενη εβδομάδα που προβλέπεται να αρχίσουν οι εξετάσεις, τα θέματα που προκύπτουν από τον νέο νόμο δεν θα έχουν λυθεί, αφού οι εξετάσεις θα αρχίσουν χωρίς μια πίστα προδιαγραφών που προβλέπει ο νόμος και με τεράστιες επιβαρύνσεις για τους υποψήφιους, που καλούνται να πληρώσουν επιπλέον των χρημάτων που έδιναν μέχρι σήμερα και τα χρήματα για ασφαλιστική κάλυψη.
Στο μεταξύ, με ερωτηματικό παραμένει και το τι θα γίνει με τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και τις επεκτάσεις, αφού απαιτούνται μεγάλοι χώροι για εξετάσεις και ελιγμούς.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η εξέλιξη θεωρείται θετική, αφού η λίστα αναμονής των υποψήφιων στην Κρήτη έχει ξεπεράσει προ πολλού τις 7.000.
Τόσο η Περιφέρεια όμως όσο και το συναρμόδιο Υπουργείο οφείλουν μετά τις εκλογές να επανεξετάσουν το όλο θέμα και να διορθώσουν τα λάθη του νομικού πλαισίου, που δημιουργούν αξεπέραστες πρακτικές δυσκολίες.