Στην Πολεοδομία του Δήμου

Μετά από τις έντονες αντιδράσεις της κοινωνίας για την αφόρητη ταλαιπωρία που ζουν δεκάδες συμπολίτες μας προκειμένου να εξυπηρετηθούν από την Υπηρεσία του ΤΑΠ του Δήμου Ηρακλείου, με προσωπική παρέμβαση του δημάρχου κ. Β. Λαμπρινού, δόθηκε μια “σολομώντεια” λύση, με την οποία εκφράζεται η αισιοδοξία ότι θα μπορεί να λειτουργήσει πλέον με καλύτερους όρους και συνθήκες.

Όπως είχε αποκαλύψει η «Π» στις 5-10-18  το τμήμα ουσιαστικά μοιράζεται σε δύο κομμάτια ώστε όλο το έργο του ΤΑΠ να διεκπεραιώνεται σε δύο διαφορετικά επίπεδα. Έτσι όλοι οι μηχανικοί του τμήματος μετακομίζουν στην Πολεοδομία, και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι παραμένουν στην Οικονομική Υπηρεσία  στις θέσεις τους για να διεκπεραιώνουν ό,τι αφορά στην οικονομική τακτοποίηση.

Ήδη χθες διαμορφώθηκε ειδικός χώρος στην πολεοδομία για τη μεταφορά των υπαλλήλων, έγινε η σύνδεση των τηλεφωνικών γραμμών, των υπολογιστών και οργανώνονται ώστε από την ερχόμενη εβδομάδα να λειτουργήσουν κανονικά.

Μάλιστα το κλίμα που επικρατεί στην Πολεοδομία είναι εξαιρετικά υποστηρικτικό αφού τα στελέχη της υπηρεσίας που έχουν αναλάβει να στηρίξουν το νέο τμήμα που θα λειτουργήσει είναι αποφασισμένα να βοηθήσουν όσο το δυνατό περισσότερο, ώστε να μπει επιτέλους ένας φραγμός στην απίστευτη ταλαιπωρία των πολιτών.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στο εξής όλο το τεχνικό κομμάτι των υποθέσεων που έρχονται στο ΤΑΠ θα εξετάζεται από την Πολεοδομία, και το καθαρά οικονομικό θα τακτοποιείται από την Οικονομική Υπηρεσία.

Όπως έχει γράψει η «Π» η εμπλοκή της Πολεοδομίας στο όλο θέμα ενώ αρχικά είχε συζητηθεί να είναι εκτονωτική προκειμένου να ξεμπλοκάρουν κάποιοι φάκελοι που έχουν κολλήσει εδώ και μήνες, αποφασίστηκε να είναι μόνιμη, καθώς υπάρχει συσσωρευμένη οργή και αγανάκτηση από πολίτες που ταλαιπωρούνται για μήνες από το ΤΑΠ.

Όπως καταγγέλλουν συμπολίτες μας στην «Π», πάνε στο ΤΑΠ και κανείς δεν μπορεί να τους απαντήσει στο απλό ερώτημα, πότε θα πάρουν μια απλή βεβαίωση ότι δε χρωστούν. Οι ίδιοι τονίζουν ότι πάνε στην υπηρεσία από όπου τους ζητούν μια σειρά εγγράφων τα οποία αφού καταφέρουν με κόπο να παραδώσουν στη συνέχεια τους ζητούν άλλα τόσα, τα οποία για να συγκεντρωθούν θέλουν απίστευτο χρόνο.

Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι καταφεύγουν στην υπηρεσία συμπολίτες μας που θέλουν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές υποχρεώσεις τους απέναντι στο Δήμο, δηλαδή να πληρώσουν το ΤΑΠ.

Στη βάση αυτή – όπως τονίζουν – είναι τουλάχιστον πρωτοφανές, ένας πολίτης για να φανεί συνεπής στις οικονομικές του υποχρεώσεις να πρέπει να περάσει από σαράντα κύματα, και την ίδια στιγμή ο Δήμος να βάζει τόσα γραφειοκρατικά αναχώματα για να καταφέρει να εισπράξει  χρήματα που θα ενισχύσουν το δημοτικό ταμείο.

Παράλληλα σημειώνουν ότι την ίδια στιγμή που υπάρχει μια απίστευτη εμμονή στην τυπολατρία, στους άλλους Δήμους δεν υπάρχουν τέτοιας μορφής προβλήματα πράγμα το οποίο σημαίνει ότι υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης σε σχέση με τη διαχείριση των θεμάτων αυτών.

Σε κάθε περίπτωση στη Λότζια εκφράζεται η αισιοδοξία ότι με την λύση που δρομολογείται -μετά τις ξεκάθαρες εντολές του δημάρχου να αντιμετωπισθεί άμεσα το όλο θέμα-  γυρίζει  μια νέα σελίδα στη λειτουργία του ΤΑΠ και η κατάσταση πολύ σύντομα θα εκτονωθεί.