ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ Σε... κίνδυνο οι δωρεάν μετακινήσεις με μίνι μπας έως το τέλος του έτους

Ένα διαδικαστικό λάθος σε σχέση με τη σύμβαση των χωρίς εισιτήριο λεωφορείων στο κέντρο της πόλης προκαλεί αρρυθμίες στη χρήση των μίνι μπας, με το Αστικό ΚΤΕΛ  να ξεκαθαρίζει ότι αν δεν λυθεί μέχρι την επόμενη εβδομαδα, δεν  υπάρχουν περιθώρια να συνεχιστούν οι μεταφορές των πολιτών από τις 13 του μήνα ως το τέλος του χρόνου. Η πλευρά της Λότζια εμφανίζεται καθησυχαστική και διαβεβαιώνει ότι το θέμα έχει λυθεί και μάλιστα με παρέμβαση του ίδιου του δημάρχου.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει, η τελευταία σύμβαση η οποία υπογράφηκε ανάμεσα στον Δήμο Ηρακλείου και το αστικό ΚΤΕΛ ήταν 18μηνη. Για λόγους που παραμένουν αδιευκρίνιστοι, στην σύμβαση που υπογράφηκε δεν περιλήφθηκε  ολόκληρος ο Δεκέμβριος, με αποτέλεσμα το χρονικό διάστημα από τις 13 Δεκεμβρίου μέχρι το τέλος του μήνα να είναι ακάλυπτο και μοιραία να βρίσκεται στον αέρα και η εκτέλεση της χωρίς εισιτήριο μεταφοράς του κοινού με τα μίνι μπας. Έτσι, τις προηγούμενες μέρες το θέμα ανακινήθηκε από την πλευρά του Αστικού ΚΤΕΛ, το οποίο σε όλους τους τόνους ξεκαθάρισε ότι στην περίπτωση που δεν καλυφθεί οικονομικά μπαίνει «χειρόφρενο» στη χρήση των μίνι μπας, με τα οποία γίνεται η χωρίς εισιτήριο μεταφορά των πολιτών.

Μόλις ο δήμαρχος ενημερώθηκε για την εμπλοκή που έχει ανακύψει, έδωσε εντολή το θέμα να αντιμετωπισθεί άμεσα. Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε εντολή για απευθείας ανάθεση έργου 31 χιλ ευρώ, ώστε να καλυφθεί το δεύτερο 15νθήμερο του Δεκεμβρίου και παράλληλα 6μηνη παράταση της ανάθεσης της μεταφοράς από τον νέο χρόνο ύψους 358 χιλ. ευρώ  που εγκρίθηκαν χθες από την Οικονομική Επιτροπή.

Στο μεταξύ, από την πλευρά του ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καλλέργος Βουλγαράκης με δηλώσεις του στην «Π» τονίζει μεταξύ αλλων ότι, εάν δεν λυθεί το ζήτημα της σύμβασης και δεν εγκριθεί η απόφαση από την Αποκεντρωμένη, τα δρομολόγια δεν θα πραγματοποιηθούν ως το τέλος του χρόνου. Ο ίδιος δηλώνει αποφασισμένος να βάλει χειρόφρενο στη μετακίνηση των μίνι μπας ξεκαθαρίζοντας ότι  «δεν έχουμε το περιθώριο να πραγματοποιήσουμε τα δρομολόγια και να απορροφήσουμε το κόστος που αντιστοιχεί σε ένα ποσό της τάξεως των 30 χιλ. ευρώ. Το κόστος μεταφοράς είναι βαρύ, τα έξοδα του Αστικού ΚΤΕΛ έχουν πολλαπλασιαστεί  λόγω της αύξησης των τιμών των καυσίμων. Επίσης θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια που προηγήθηκαν η πλευρά του αστικού ΚΤΕΛ δεν έθεσε ζήτημα αύξησης της τιμής της χρέωσης του Δήμου Ηρακλείου, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν οικονομικά δεδομένα που θεμελιώνουν τη διεκδίκηση του αιτήματος αυτού».