Δεν πρόλαβε να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος της Μεσσαράς και άρχισαν τα παρατράγουδα, καθώς κάποιοι παραβλέποντας τους κινδύνους για το τι μπορεί να προκληθεί, άρχισαν τους επικίνδυνους ελιγμούς και τις προσπεράσεις μέσα στις σήραγγες.
Κάποιοι, οι οποίοι προφανώς θεωρούν ότι όλοι οι δρόμοι είναι βιλαέτι τους, βάλθηκαν να κάνουν την πλάκα τους, γκαζώνοντας μέσα στο τούνελ προκαλώντας πανικό στους διερχόμενους οδηγούς. Οι συμπεριφορές αυτές, που είναι ευτυχώς μεμονωμένες, έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις αλλά και το φόβο να μην πάρουν γενικευμένο χαρακτήρα.
Το όλο θέμα όπως είναι αναμενόμενο, έχει θορυβήσει τον ΟΑΚ που εφιστά την προσοχή αλλά και παράλληλα υπογραμμίζει την ευθύνη των οδηγών και για τη ζωή τους αλλά και για τη ζωή των άλλων. Ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Γιώργος Αγαπάκης σημειώνει ότι όλοι οι οδηγοί οφείλουν να είναι πολύ προσεκτικοί σε δύο κρίσιμα ζητήματα.
Αφενός τα όρια ταχύτητας που δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 80 χιλ. και αφετέρου τις προσπεράσεις που δεν επιτρέπονται μέσα στα τούνελ. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει, «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όλοι για την ασφάλεια όχι μόνο τη δική μας αλλά και των άλλων. Ο δρόμος αυτός έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, και κανόνες που πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους διότι σε αντίθετη περίπτωση δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι ατυχήματος».
Σύσκεψη την Τετάρτη με τη συμμετοχή του Γ.Δ/ντη Συγκοινωνιακών Υποδομών
Ο κεντρικός άξονας του δρόμου της Μεσσαράς μπορεί να παραδόθηκε αλλά σημαντικά σύνοδα έργα παραμένουν σε εκκρεμότητα και για τα οποία υπάρχουν αυστηρές προθεσμίες. Στο πλαίσιο αυτό αναμένεται στο Ηράκλειο την ερχόμενη Τετάρτη, ο γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών και Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών κ. Γ. Καρνέσης, προκειμένου να εξεταστεί η πορεία υλοποίησης των έργων που εκκρεμούν και η προτεραιοποίηση των στόχων που πρέπει να τεθούν για την ολοκλήρωση τους.
Όπως είναι γνωστό, το έργο του δρόμου της Μεσσαράς εξακολουθεί να βρίσκεται σε επιτήρηση και αυστηρό έλεγχο, καθώς όλα τα σύνοδα έργα θα πρέπει να έχουν παραδοθεί ολοκληρωμένα μέχρι το τέλος Αυγούστου.
Ειδικότερα με βάση το αυστηρό χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα πρέπει να έχει τελειώσει η τοποθέτηση αντιολισθηρού τάπητα στο τμήμα Αγία Βαρβάρα – Απομαρμά, να έχουν τοποθετηθεί τα αρμοκάλυπτρα των γεφυρών και να έχουν ολοκληρωθεί οι κόμβοι της Γέγερης και του Πρινιά.
Παράλληλα υπάρχουν εκκρεμότητες οι οποίες αφορούν την αποκατάσταση αστοχιών που είχαν εμφανιστεί τους προηγούμενους μήνες και γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπισθούν. Η εμπρόθεσμη ολοκλήρωση των έργων αυτών είναι ένα ακόμα κρίσιμο στοίχημα για τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης, που έχει το συντονισμό υλοποίησης του μεγάλου έργου το οποίο βρίσκεται σε μια εξαιρετικά δύσκολη καμπή, καθώς οδεύει στην τελική ευθεία της υλοποίησής του.