προβολή και ανάδειξη των κρητικών ποιοτικών προϊόντων.

Περίπου 400 χιλιάδες ευρώ είναι ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας Κρήτης για την προβολή και ανάδειξη των κρητικών ποιοτικών προϊόντων.

Το πρόγραμμα δράσης στον συγκεκριμένο τομέα περιλαμβάνει τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης σε Διεθνείς Εκθέσεις αγροτικών προϊόντων τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, τη διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων, προσκλήσεων αγοραστών και επιχειρηματικών αποστολών τη δημιουργία και παραγωγή προωθητικού υλικού – διαφημιστικά αναμνηστικά δώρα – δημοσιεύσεις και καταχωρίσεις, εκτύπωση φυλλαδίων αλλά και εκδηλώσεις, φεστιβάλ και φιλοξενία δημοσιογράφων.

Επίσης, δαπάνες για εκδηλώσεις ή ημερίδες εκπαιδευτικού χαρακτήρα και ημερίδες για τη μεταφορά τεχνογνωσίας από το εσωτερικό και εξωτερικό, με σκοπό τη βελτίωση του προγράμματος υποστήριξης του πρωτογενούς τομέα επιλογή των συγκεκριμένων εκθέσεων και δράσεων έγινε, μετά από ουσιαστική ανάλυση και αξιολόγηση όλων των προτάσεων και μελέτη των αποτελεσμάτων των μέχρι σήμερα δράσεων.

Η πρόταση έχει υπερψηφιστεί από το Περιφερειακό Συμβούλιο με την επισήμανση πως την προηγούμενη χρονιά συμμετείχαν συνολικά 90 επιχειρήσεις απ’ όλη την Κρήτη στα εν λόγω προγράμματα.

«Στόχος των δράσεων αυτών», όπως τονίζει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, «είναι η ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας, μέσω της στήριξης των τοπικών προϊόντων και της τοπικής επιχειρηματικότητας, κάνοντας τα προϊόντα γνωστά και αναγνωρίσιμα, μέσω της ταυτότητάς τους. Μια ενιαία ταυτότητα, που θα τους προσφέρει σε συνδυασμό με την ποιότητά τους, την προστιθέμενη αξία και τα αντίστοιχα οφέλη για τους παραγωγούς και επιχειρηματίες της Κρήτης».

Για μια ακόμα χρονιά, ως Περιφέρεια Κρήτης, είμαστε συνεπείς στον προσανατολισμό και τους στόχους μας για την ανάδειξη, προβολή, και προώθηση των προϊόντων του πρωτογενή τομέα, του τόσο νευραλγικού για την τοπική οικονομία.

Προτείναμε ένα πρόγραμμα για να καλύψουμε τις ανάγκες σε προβολή και εδραίωση των τοπικών μας προϊόντων στην εγχώρια αγορά, αλλά και τη διείσδυσή τους σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, με στόχο την καθιέρωσή τους. Με μια κοινή προσπάθεια και συνεργασία θέλουμε με συγκροτημένο τρόπο να δώσουμε στα κρητικά προϊόντα τη δυναμική και τη θέση που αξίζουν» καταλήγει.