ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ: Κλείνει ο “σταυρός” μετά τα Θεοφάνεια

Φουλάρουν οι μηχανές για την επιτάχυνση των εργασιών στο έργο ανάπλασης της Δικαιοσύνης, αφού ο στόχος που έχει τεθεί είναι μέχρι τις 20 του επόμενου μήνα να έχει παραδοθεί ο δρόμος για την ελεύθερη διέλευση των πεζών, αν όχι στο σύνολό του στο μεγαλύτερο μέρος του.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της δημοτικής Αρχής τα έργα θα σταματήσουν την περίοδο των εορτών και μετά το πρώτο 10ήμερο της νέας χρονιάς οι εργασίες θα ξεκινήσουν με τον κυκλοφοριακό αποκλεισμό του κέντρου της πόλης.

Την ίδια στιγμή, όπως όλα δείχνουν έχει μπει για τα καλά στο τραπέζι της συζήτησης το ενδεχόμενο του κυκλοφοριακού αποκλεισμού του κέντρου της πόλης στον λεγόμενο “σταυρό”, καθώς όπως τονίζουν όλοι στη Λότζια είναι μια πρόταση που έχει πλέον ωριμάσει και η πόλη είναι έτοιμη να τη δεχτεί.

Με δεδομένα μάλιστα τα σχέδια της δημοτικής Αρχής για τη χρήση ηλεκτρικών λεωφορείων συνδυαστικά με το μεγαλεπήβολο σχέδιο του τραμ η Λότζια θεωρεί ότι ήρθε η ώρα για δραστικές αλλαγές στην κυκλοφοριακή οργάνωση της πόλης.

Τρέχουν τα έργα σε όλο το μήκος της Δικαιοσύνης

Τρέχουν τα έργα

Με υπερεντατικούς ρυθμούς δουλεύουν τα συνεργεία σε όλο το μήκος της Δικαιοσύνης, αφού ο στόχος που έχει τεθεί από τη δημοτική Αρχή και οι οδηγίες που έχει δώσει στον εργολάβο είναι ο δρόμος να απελευθερωθεί μέχρι τις 20 του Δεκέμβρη.

«Μας ενδιαφέρει να μπορεί ο πολίτης να κινείται ελεύθερα στο κέντρο της πόλης την περίοδο των γιορτών και να μπορεί να χαρεί τη βόλτα του» τονίζει με δηλώσεις του στην «Π» ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων κ. Γιάννης Αναστασάκης.

Ο ίδιος σημειώνει ότι σε αυτή τη φάση δεν μπορεί να δεσμευτεί για το αν θα απελευθερωθεί ο δρόμος στο σύνολό του ή στο μεγαλύτερο μέρος του διότι αυτό θα εξαρτηθεί από την ταχύτητα των πλακοστρώσεων. Το επιθυμητό είναι να έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους οι εργασίες των πλακοστρώσεων μέχρι τις 20 του Δεκέμβρη.

Όμως ακόμα και αν δε συμβεί αυτό, θα έχουν ολοκληρωθεί τα πεζοδρόμια των καταστημάτων κατά μήκος της Δικαιοσύνης τα οποία μετά τις διαμορφώσεις που έγιναν έχουν διαπλατυνθεί και έχουν αποκτήσει θεαματικό εύρος. Ο αντιδήμαρχος εξηγεί ότι για τη δημοτική Αρχή είναι κρίσιμο ζητούμενο να διασφαλιστεί η άνετη πρόσβαση των πολιτών όλη την περίοδο των εορτών και να χαρούν τη βόλτα τους στο κέντρο.

Ο αντιδήμαρχος εξηγεί ότι από τις 20 του μήνα και μέχρι τις 10 Ιανουαρίου θα σταματήσουν οι εργασίες ώστε οι πολίτες να μπορούν να απολαύσουν τον περίπατό τους.

Στο μεταξύ όπως σημειώνει θα γίνει και μια παρέμβαση ευπρεπισμού στο κομμάτι της Καλοκαιρινού που λειτουργεί ως προέκταση της Ίδης, όπου θα τοποθετηθούν λουλούδια μέσα σε ζαρτινιέρες και παγκάκια ώστε να αναβαθμιστεί η εικόνα της περιοχής.

Αποκλεισμός  του “σταυρού”  της πόλης

Μετά τις 10 Ιανουαρίου όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων, θα προχωρήσει το  επόμενο μεγάλο βήμα του εργοταξίου που δεν είναι άλλο από τον “σταυρό” της πόλης. Όλα αυτά βέβαια με μια βασική προϋπόθεση: Να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υπογειοποίησης των δικτύων της ΔΕΗ στη μικρή Έβανς.

Όπως εξηγεί ο κ. Αναστασάκης, ικανή και αναγκαία συνθήκη για να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο του εργοταξίου στον “σταυρό” της πόλης, είναι να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υπογειοποίησης της ΔΕΗ που τώρα υλοποιούνται στη μικρή Έβανς. Ειδικότερα όπως εξηγεί είναι σημαντικό να έχει απελευθερωθεί ο οδικός άξονας της Έβανς καθώς σχεδιάζεται η αντιδρόμηση της κίνησης των οχημάτων.

Αυτό που τώρα συζητά η δημοτική Αρχή ως πιθανότερο σενάριο είναι να κλείσει εξ ολοκλήρου ο “σταυρός” της πόλης και η κυκλοφορία να γίνεται ανάποδα από τη 1821 προς τη Μονής Οδηγητρίας και αντίστοιχα τα οχήματα τα κινούνται από τη Χ. Γιάνναρη και να ανεβαίνουν στην Έβανς από την Attica Bank και πάνω.

Νέα κυκλοφοριακή οργάνωση με αποκλεισμό των ΙΧ

Τον οριστικό εξοστρακισμό των ΙΧ από τον “σταυρό” της πόλης έχει αρχίσει να συζητά για τα καλά η δημοτική Αρχή καθώς εκτιμάται ότι είναι ένα ώριμο βήμα το οποίο μπορεί να αναβαθμίσει ουσιαστικά το κέντρο της πόλης. Την προσέγγιση αυτή, τονίζουν στελέχη της Λότζια, ότι υπηρετούν και τα σχέδια για τη χρήση ηλεκτρικών λεωφορείων συνδυαστικά με το μεγαλεπήβολο σχέδιο του τραμ που δημιουργούν προϋποθέσεις για τη δραστική κυκλοφοριακή αναβάθμιση της πόλης.