Πολλοί είναι οι καταναλωτές, οι οποίοι ξεχύνονται στα μαγαζιά για να προλάβουν να αγοράσουν έστω και τελευταία στιγμή ό,τι χρειάζονται από τις φετινές εκπτώσεις, αφού το καθιερωμένο 10ήμερο προσφορών του Σεπτεμβρίου ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή .
Υπάρχουν, όμως και αυτοί ,οι οποίοι έκαναν τις αγορές τους έγκαιρα στις καλοκαιρινές εκπτώσεις, αλλά και καταστηματάρχες που θεωρούν ότι αυτό το 10ήμερο προσφορών δεν είναι τελικά και τόσο χρήσιμο.
Μια υπεύθυνη καταστήματος μιλάει στην «Π», η κ. Ναταλία Ιωαννίδου, η οποία δηλώνει ότι «αυτές οι εκπτώσεις εξυπηρετούν τον κόσμο, γι’ αυτό και ήμασταν ανοιχτά την Κυριακή, προκειμένου να δώσουμε την δυνατότητα στον κόσμο να προλάβει να ψωνίσει σε χαμηλές τιμές». Η ίδια τονίζει ότι «ο κόσμος ψωνίζει όσο το επιτρέπει η τσέπη του για να καλύψει τις ανάγκες του» και επιπλέον υποστηρίζει ότι «αυτό το 10ήμερο εξυπηρετεί ακόμα και το μεγάλο κύμα τουριστών που έχει επισκεφθεί την πόλη μας».
Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν ότι οι εκπτώσεις αυτές έχουν νόημα, καθώς εξυπηρετούν τον κόσμο, όπως η κ. Ελένη Δαλαμπάκη και η κ. Ελένη Καλεμάκη, οι οποίες αναφέρουν ότι κατά 80% ψωνίζουν στις εκπτώσεις, ενώ δεν συμφωνούν με το να είναι ανοιχτά τα καταστήματα τις Κυριακές, καθώς δεν είναι καλό για τους εργαζόμενους.
Την ίδια άποψη έχει και η κ. Χριστίνα Σκουλούδη, η οποία θεωρεί ότι το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές είναι καλό από άποψη μάρκετινγκ, ενώ κακό για τον υπάλληλο που εργάζεται. Επίσης, συνεχίζει λέγοντας ότι «οι εκπτώσεις είναι μια προπαγάνδα για τον κόσμο, με την έννοια ότι τον κάνει να πηγαίνει πιο πρόθυμα στα μαγαζιά», παρ’ όλο που η ίδια δεν ψωνίζει γιατί δεν έχει χρόνο.
Επιπλέον, η κ. Αργυρώ Δηλαβεράκη και η κ. Ιωάννα Γαλανάκη έχουν την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο έχουμε όλο τον χρόνο εκπτώσεις, αλλά είναι κάτι που τους αρέσει γιατί ψωνίζουν τακτικά. Ακόμα, δεν είναι αντίθετες με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αν και προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσα στην εβδομάδα.
Τέλος, συναντήσαμε και μια μερίδα καταστηματαρχών, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το 10ήμερο προσφορών δεν έχει νόημα τέτοια εποχή, καθώς το καλοκαίρι τελείωσε και ο κόσμος δεν ψωνίζει άλλο καλοκαιρινά. Παράδειγμα αποτελεί η κ. Όλγα Κουμπαράκη, η οποία συμφωνεί ότι οι εκπτώσεις αυτές δεν έχουν νόημα, γιατί είναι τέλος εποχής και ο κόσμος έχει ολοκληρώσει τις αγορές του. Η ίδια, όπως μας λέει «δεν ανοίγω όλες τις Κυριακές, αλλά μόνο σε περιόδους εορτών που θα έχει κόσμο για να ψωνίσει, ενώ τώρα δεν έχει».