Πως το κρητικό τυρί θα αναδειχθεί μέσα από τα ξενοδοχεία της Κρήτης

Η σύσκεψη έγινε υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας Σταύρου Τζεδάκη και με τη συμμετοχή θεσμικών εκπροσώπων κτηνοτρόφων, τυροκόμων καθώς και ξενοδόχων και επιστημόνων του πρωτογενή τομέα, προκειμένου να τεθούν οι βάσεις σε μια συνεργασία μεταξύ πρωτογενή και τριτογενή τομέα ώστε να απορροφηθεί κατά το δυνατόν μεγαλύτερη ποσότητα τοπικών τυροκομικών προϊόντων στα ξενοδοχεία και να ενισχυθεί με τον τρόπο αυτό η  κτηνοτροφία, οι τυροκόμοι του νησιού μας και γενικότερα όλη η τοπική οικονομία.

Η διασύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της Περιφέρειας Κρήτης για τα επόμενα χρόνια, καθώς και οι δύο κλάδοι αποτελούν βασικούς οικονομικούς και κοινωνικούς πυλώνες της κοινωνίας του Νησιού μας.

Όπως τονίστηκε στην σύσκεψη εργασίας, η διαφημιστική προβολή για την προώθηση της Κρήτης εστιάζει στην παράδοση, την κουλτούρα και την γαστρονομία του νησιού, στοιχεία τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την πρωτογενή παραγωγή.

Παράλληλα, οι επισκέπτες της Κρήτης κατά την επιλογή του προορισμού των διακοπών τους, δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στη γαστρονομία, το κρασί και την κρητική διατροφή, όπως αποτυπώνεται σε έρευνες και σχολιασμούς που κάνουν. Έτσι, οι εμπειρίες ζωής μαζί με την ασφάλεια του προορισμού, θα αποτελούν τα επόμενα χρόνια βασικό γνώμονα επιλογής προορισμού και είναι παράμετροι που έχουν αναδείξει ήδη το νησί ως κορυφαίο προορισμό.