Στο κέντρο της πόλης ,στα Λιοντάρια που ήταν γεμάτα κόσμο, παρουσιάστηκε απόψε η νέα τουριστική καμπάνια του Δήμου Ηρακλείου.
Εμπνευσμένη από τα τρία πρώτα γράμματα HER της αγγλικής λέξης HERAKLION, η καμπάνια αναδεικνύει το Ηράκλειο, έναν τόπο πλούσιο σε ιστορία, πολιτισμό και γεύσεις, ως τον ιδανικό προορισμό που προσφέρεται για απόλαυση 365 μέρες τον χρόνο.
Την καμπάνια έχει επιμεληθεί ο Δήμος Ηρακλείου δια της Αντιδημαρχίας Οικονομικών και Ανάπτυξης Τοπικής Οικονομίας σε συνεργασία με το Τμήμα Τουρισμού.
Σε προσκαλεί να ανακαλύψεις, να ζήσεις και να αγαπήσεις το Ηράκλειο με όλες σου τις αισθήσεις: Κοιτώντας, Νιώθοντας, Δοκιμάζοντας, Οσφραίνοντας, Ακούγοντας, ή αλλιώς See, Feel, Taste, Smell, Hear.
Προβάλλονται ο κρητικός τρόπος ζωής αλλά και η κρητική κουζίνα, γνωστή για τις αυθεντικές γεύσεις και τα εκλεκτά προϊόντα της, αποτελεί από μόνη της λόγο επίσκεψης.
Στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, γευσιγνωσίες κρασιού και παραδοσιακές συνταγές δημιουργούν αξέχαστες γευστικές μνήμες στους επισκέπτες προκαλώντας τους να πάρουν μαζί τους μια «γεύση» απ’ το Ηράκλειο που έχει αναγνωριστεί ως Διεθνής Γαστρονομικός Προορισμός, με τη σφραγίδα της UNESCO.
«Συνδυάζοντας το παλιό με το νέο και την παράδοση με τη μοντέρνα ζωή, η πόλη προσφέρει μοναδικές εμπειρίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και αποτελεί πόλο έλξης για όλες τις ηλικίες», τονίζεται στην καμπάνια.