Στη συμβολή των οδών Ελευθέρνης και Ισαύρων στα Καμίνια
Στη συμβολή των οδών Ελευθέρνης και Ισαύρων στα Καμίνια

Στον ανασχεδιασμό 11 υφιστάμενων ισόπεδων κόμβων προχωρά ο Δήμος Ηρακλείου, με σκοπό να αντιμετωπιστούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην κίνηση πεζών και οχημάτων, ζητήματα  προσβασιμότητας,  παράνομης στάθμευσης, δυσκολίες ορατότητας… Το όλο θέμα τίθεται στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Κυκλοφορίας που καλείται να πάρει αποφάσεις ανάμεσα σε διαφορετικές εναλλακτικές προτάσεις που έχουν κατατεθεί για το πως θα αποκατασταθούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα με άμεσες παρεμβάσεις, χαμηλού κόστους και δυναμικού χαρακτήρα ως προς την επίλυση των ζητημάτων.

Περιοχές όπως ο Μασταμπάς οι Μεσαμπελιές οι Πατέλλες και τα Καμίνια μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Κυκλοφορίας και όπως τονίζει με δηλώσεις του στην «Π» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τεχνικών έργων Γ. Αναστασάκης οι αποφάσεις που θα ληφθούν θα έχουν άμεση υλοποίηση. Αγωνιζόμαστε εδώ και χρόνια για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας. Πρόκειται για ένα δύσκολο εγχείρημα που περιλαμβάνει μεγάλες και μικρές αλλαγές που ξεκινούν από την  ανακατασκευή οδοστρωμάτων μέχρι το ανασχεδιασμό προβληματικών κόμβων. Στους κόμβους που επιλέξαμε μελετήσαμε λύσεις που δεν είμαι κοστοβόρες ούτε χρονοβόρες στην υλοποίηση και έτσι θα έχουμε αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο.  Στην ευρύτερη περιοχή του Μασταμπά τα σημεία που εξετάζει η Επιτροπή κυκλοφορίας είναι τα παρακάτω:

Μελίνας Μερκούρη και Κονδυλάκη

Το πρώτο σημείο που εντοπίζεται ότι χρήζει κυκλοφοριακών αλλαγών στην περιοχή του Μασταμπά, είναι αυτό που βρίσκεται στη συμβολή οδών Μελίνας Μερκούρη και Κονδυλάκη (Πιάτσα Αλέξη, Μασταμπάς). Στην εισήγηση της επιτροπής κυκλοφορίας τίθενται δύο εναλλακτικές προτάσεις.

Η πρώτη προβλέπει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, την  οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης μόνο επί της οδού Κονδυλάκη σε εσοχή πλάτους 2,20μ. με ταυτόχρονη μετακίνηση της πιάτσας ταξί και της στάσης λεωφορείου επί εσοχής. Ακόμα προτείνει τη διαμόρφωση  τριγωνικής νησίδας (υπερβατή ή εν μέρει υπερβατή) στη μέση για διαχωρισμό των κινήσεων επί της Μ. Μερκούρη και λωρίδες πλάτους 4,50μ. για είσοδο και έξοδο προς Κονδυλάκη, και οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. επί της οδού Μερκούρη, μονόδρομη κυκλοφορία επί της οδού Κονδυλάκη πλάτους 4,00μ. κατά τη συμβολή, καθώς και λωρίδα κίνησης 4,0μ. κατά τη συμβολή για τη Γεννηματά.

Ακόμα προτείνει διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονο απομάκρυνση των εμποδίων, δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών. Η δεύτερη εναλλακτική ανασχεδιασμού προβλέπει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, την  οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης μόνο επί της οδού Κονδυλάκη σε εσοχή πλάτους 2,20μ. με ταυτόχρονη μετακίνηση της πιάτσας ταξί και της στάσης λεωφορείου επί εσοχής. Ακόμα προβλέπει την προέκταση πεζοδρομίων για οριοθέτηση συμβολών με 90ο τη  δημιουργία νέου ΚΧ στη συμβολή έμπροσθεν του ζαχαροπλαστείου, τη δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών. Επίσης την οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. επί της οδού Μερκούρη, μονόδρομη κυκλοφορία επί της οδού Κονδυλάκη πλάτους 4,00μ. (κατά τη συμβολή), καθώς και λωρίδα κίνησης 4,0μ. (κατά τη συμβολή) για τη Γεννηματά.

Μελίνας Μερκούρη, Λευθεραίου και Παπανδρέου

Στη συμβολή των οδών Μ. Μερκούρη, Λευθεραίου και Παπανδρέου
στο Νοέμβριο στο Ρέθυμνο

Δεύτερο “κόκκινο” κυκλοφοριακά σημείο που εντοπίζεται είναι η περιοχή που αναπτύσσεται στη  συμβολή οδών Μελίνας Μερκούρη, Λευθεραίου και Παπανδρέου (Πλ. Νικαίας, Μασταμπάς).  Η πρώτη εναλλακτική πρόταση ανασχεδιασμού προβλέπει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, την οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης επί των Παπανδρέου και Λευθεραίου 2,20 μ. και 2,00μ. αντίστοιχα.

Επίσης τη διαμόρφωση τριγωνικής νησίδας για το διαχωρισμό των κινήσεων επί της Μ. Μερκούρη και διασφάλιση της απαγόρευσης στάσης- στάθμευσης στη διασταύρωση. Ακόμα προτείνει οριοθέτηση της κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. επί της οδού Μερκούρη, μονόδρομη κυκλοφορία επί της οδού Παπανδρέου πλάτους 4,00μ. κατά τη συμβολή, καθώς και λωρίδα κίνησης 4,0μ. για τη Σκουλά και Λευθεραίου αντίστοιχα κατά τη συμβολή. Επίσης διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων  και δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών.

Η δεύτερη εναλλακτική πρόταση προβλέπει τη  μονοδρόμηση της οδού Μ. Μερκούρη με κατεύθυνση Β-Ν (όμοια με Λευθεραίου), την οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης επί των Παπανδρέου και Λευθεραίου 2,20 μ. και 2,00μ. αντίστοιχα. Επίσης προβλέπει την οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. επί της οδού Μερκούρη, μονόδρομη κυκλοφορία επί της οδού Παπανδρέου πλάτους 4,00μ. κατά τη συμβολή, καθώς και λωρίδα κίνησης 4,0μ. για τη Σκουλά και Λευθεραίου αντίστοιχα κατά τη συμβολή. Επίσης διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων. Ακόμα προβλέπει τη διευθέτηση της συμβολής Σκουλά- Παπανδρέου με επέκταση πεζοδρομίου τη δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών, τη διατήρηση 1 λωρίδας κυκλοφορίας επί της οδού Παπανδρέου με σαφές και σταθερό πλάτος για τον αποκλεισμό παράνομης στάθμευσης.

Παπανδρέου, Ατλαντίδος και Ικτίνου

Τρίτο σημείο που εντοπίζεται ότι απαιτεί κυκλοφοριακή αλλαγή είναι στη συμβολή οδών Α. Παπανδρέου, Ατλαντίδος και Ικτίνου. Εδώ η πρώτη εναλλακτική του ανασχεδιασμού προβλέπει τη  διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης εκτός κόμβου σε απόσταση από τη συμβολή.

Ακόμα αποσαφήνιση διέλευσης από τη δυτική πλευρά της Παπανδρέου με τριγωνική νησίδα διαχωρισμού των κινήσεων επί της Ατλαντίδος και λωρίδα κίνησης 4,00μ. κατά τη συμβολή και 3,5μ. αντίστοιχα. Επίσης, οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. επί της οδού Ατλαντίδος, και 6,50μ. επί της Παπανδρέου στο αμφίδρομο τμήμα της και μονόδρομη κυκλοφορία επί της οδού Παπανδρέου πλάτους 4,00μ. κατά τη συμβολή, καθώς και εύρος 5,0μ. για το σημείο συμβολής της Ικτίνου στη διασταύρωση, διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων, μετακίνηση της πιάτσας ΤΑΧΙ ανατολικότερα επί της οδού Ατλαντίδος και  δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών.

Η δεύτερη εναλλακτική  είναι η μονοδρόμηση της οδού Ατλαντίδος με κατεύθυνση (όμοια με Παρασκευοπούλου) και αντίστοιχα μονοδρόμηση του αμφίδρομου τμήματος της οδού Παπανδρέου μεταξύ Ικτίνου και Αντιοχείας, οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης εκτός κόμβου σε απόσταση από τη συμβολή, προέκταση πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονο απομάκρυνση των εμποδίων και δημιουργία νέου ΚΧ που μπορεί να αξιοποιηθεί και ως σημείο ενίσχυσης πρασίνου στη συμβολή Παπανδρέου- Ατλαντίδος, λωρίδα κίνησης 4,00μ. μετακίνηση της πιάτσας ΤΑΧΙ ανατολικότερα επί της οδού Ατλαντίδος.

Η τρίτη εναλλακτική ανασχεδιασμού προβλέπει τη μονοδρόμηση της οδού Ατλαντίδος (φορά κίνησης λεωφορείου) και διατήρηση αμφίδρομου Δ τμήματος της οδού Παπανδρέου μεταξύ Ικτίνου και Αντιοχείας,  οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης εκτός κόμβου σε απόσταση από τη συμβολή,  προέκταση πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων, διατήρηση 1 λωρίδας κυκλοφορίας επί της οδού Ατλαντίδος,  μετακίνηση της πιάτσας ΤΑΧΙ ανατολικότερα επί της οδού Ατλαντίδος.

Α. Παπανδρέου και Πετρακογιώργη και Αντιοχείας

Στην εισήγηση περιλαμβάνεται και το σημείο στη συμβολή των οδών Α.Παπανδρέου και Πετρακογιώργη και Αντιοχείας (Μασταμπάς- Θέρισσος). Εδώ το πρώτο εναλλακτικό σενάριο προβλέπει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, και την  οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης σε κατάλληλη απόσταση από τη συμβολή. Επίσης προβλέπει την οριοθέτηση της κίνησης και των λωρίδων κυκλοφορίας σε 7,0μ. αμφίδρομο για την οδό Παπανδρέου, 4,0μ. κατά τη συμβολή για την οδό Αντιοχείας, και 3,50μ. εκατέρωθεν στην οδό Πετρακογιώργη με διαχωριστικά στοιχεία για την είσοδο στην οδό Πετρακογιώργη. Προτείνει τη  διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων.

Η δεύτερη εναλλακτική πρόταση προβλέπει τη μονοδρόμηση της οδού Πετρακογιώργη με κατεύθυνση Β-Ν (αντίθετα με την Ατλαντίδος όπως προβλέπεται στην ανωτέρω λύση 2 της συμβολής 3 με στόχο να δημιουργούν ζεύγος αντίρροπων) και μονοδρόμηση του ανατολικού τμήματος της οδού Παπανδρέου, την  οριοθέτηση των σημείων επιτρεπόμενης στάθμευσης σε κατάλληλη απόσταση από τη συμβολή. Επίσης προτείνει οριοθέτηση της κίνησης και των λωρίδων κυκλοφορίας σε 7,0μ. αμφίδρομο για την οδό Παπανδρέου (στο αμφίδρομο τμήμα της), 4,0μ. και  διαπλάτυνση των πεζοδρομίων άνω του 1,5μ. για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό με ταυτόχρονη απομάκρυνση των εμποδίων και  δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών.

Μεγάλου Αλεξάνδρου και Μνησικλή

Στη συμβολή των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου και Μνησικλή η πρώτη εναλλακτική ανασχεδιασμού προβλέπει τη διατήρηση της αμφίδρομης κυκλοφορίας επί της οδού Μνησικλή και επί της Μεγ. Αλεξάνδρου, διατήρηση της μονόδρομης κυκλοφορίας επί της οδού Ιερολοχιτών (Μνησικλή βόρεια) και επί της Πετρακογιώργη, μονοδρόμηση της οδού Τζοβενή με είσοδο στον κόμβο.

Επίσης προβλέπει την οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων >1,5μ. επί της Μνησικλή και Πετρακογιώργη έως και την πλήρη διάνοιξή τους. Ακόμα προβλέπει τη διαπλάτυνση του πεζοδρομίου επί της Μεγ. Αλεξάνδρου και επέκταση με τοπικές εξοχές στη συμβολή της με τις Μνησικλή- Ιερολοχιτών- Πετρακογιώργη- Τζοβενή για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό. Προτείνεται οριοθέτηση της κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. για την οδό Μνησικλή και 6,50μ. επί της οδού Μεγ. Αλεξάνδρου, μονόδρομη κυκλοφορία πλ. 3,00μ. για την οδο Ιερολοχιτών και την οδό Πετρακογιώργη, και 4,00μ. για την οδό Τζοβενή. Ακόμα προτείνεται η δημιουργία τριγωνικής νησίδας διαχωρισμού των κινήσεων εξόδου από την οδό Τζοβενή και ασφαλούς πλέγματος 3 διαβάσεων πεζών.

Η δεύτερη εναλλακτική ανασχεδιασμού – με επίλυση της οδού Τζοβενή με αντίθετη κατεύθυνση – εξόδου από τη διασταύρωση- προτείνει τη διατήρηση της αμφίδρομης κυκλοφορίας επί της οδού Μνησικλή και επί της Μεγ. Αλεξάνδρου, διατήρηση της μονόδρομης κυκλοφορίας επί της οδού Ιερολοχιτών (Μνησικλή βόρεια) και επί της Πετρακογιώργη, μονοδρόμηση της οδού Τζοβενή με έξοδο από τον κόμβο.

Επίσης  διαπλάτυνση των πεζοδρομίων >1,5μ. επί της Μνησικλή και Πετρακογιώργη έως και την πλήρη διάνοιξή τους, διαπλάτυνση του πεζοδρομίου επί της Μεγ. Αλεξάνδρου και επέκταση με τοπικές εξοχές στη συμβολή της με τις Μνησικλή- Ιερολοχιτών- Πετρακογιώργη- Τζοβενή για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό. Ακόμα προτείνει την οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. για την οδό Μνησικλή και 6,50μ. επί της οδού Μεγ. Αλεξάνδρου, μονόδρομη κυκλοφορία πλ. 3,00μ. για την οδο Ιερολοχιτών και την οδό Πετρακογιώργη, και 4,00μ. για την οδό Τζοβενή. Επίσης προτείνει τη δημιουργία τριγωνικής νησίδας διαχωρισμού των κινήσεων εισόδου προς την οδό Τζοβενή και ασφαλούς πλέγματος 3 διαβάσεων πεζών.

Τι αλλάζει σε Πατέλες και Κηπούπολη

Στην περιοχή των Πατελών – Κηπούπολης οι ισόπεδοι κόμβοι που μπαίνουν στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Κυκλοφορίας είναι οι εξής

 Ιτάνου και Σεμέλης

Στη συμβολή των οδών Ιτάνου και Κυράς της Ρω
Τα “εντέλλεσθε” συνεχίζουν

Στη συμβολή των οδών Ιτάνου και Σεμέλης προτείνεται η διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή και μία προσθήκη διάβασης επί της Ιτάνου. Επίσης οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, διαπλάτυνση των πεζοδρομίων >1,5μ. επί της Ιτάνου και Σεμέλης για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό, πεζοδρόμιο στη μία πλευρά της οδού Φούμη. Ακόμα προτείνεται οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. και 6,50μ. επί της οδού Ιτάνου, αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 6,50μ. στην οδό Φούμη και 7,00μ. για αμφίδρομη κυκλοφορία στην οδό Σεμέλης, δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών.

Η δεύτερη εναλλακτική πρόταση του ανασχεδιασμού προβλέπει τη μονοδρόμηση της οδού Φούμη (μέχρι τουλάχιστον την πλήρη διάνοιξη της οδού) με διατήρηση των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή για τις Ιτάνου και Σεμέλης, μονοδρόμηση της οδού Φούμηδων και μία προσθήκη διάβασης επί της Ιτάνου. Επίσης οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, διαπλάτυνση των πεζοδρομίων >1,5μ. επί της Ιτάνου και Σεμέλης για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό, πεζοδρόμιο και στις δύο πλευρές της οδού Φούμη. Οριοθέτηση κίνησης σε αμφίδρομη κυκλοφορία πλάτους 7,00μ. και 6,50μ. επί της οδού Ιτάνου, μονόδρομη κυκλοφορία πλάτους 4,0μ. κατά τη συμβολή στην οδό Φούμη και 7,00μ. για αμφίδρομη κυκλοφορία στην οδό Σεμέλης.

Ιτάνου και Κυράς της Ρω

Στη συμβολή των οδών Ιτάνου και Κυράς της Ρω, προτείνεται η μονοδρόμηση οδού Απ. Μιχαήλ με λωρίδα πλάτους 3,0μ., και αμφιδρόμηση της οδού Ιτάνου (νότιο τμήμα) πλάτους 6,0μ. για αμφίδρομη κυκλοφορία με τις απαιτούμενες διανοίξεις της οδού. Ακόμα οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης και ενίσχυση του ρολου της οδού Φιλελλήνων ως συλλεκτήριας κατά το ΓΠΣ με αποσαφήνιση της προτεραιότητάς της έναντι της οδού Κυράς της Ρω. Επίσης διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό.

Τι προβλέπεται για Καμίνια και Δειλινά

Στα Καμίνια και τα Δειλινά σε δύο περιοχές που σηκώνουν βαρύ κυκλοφοριακό φορτίο δρομολογούνται αλλαγές σε δύο κομβικά σημεία.

Ελευθέρνης και Ισαύρων

Στη συμβολή των οδών Ελευθέρνης και Ισαύρων  η πρώτη εναλλακτική ανασχεδιασμού προβλέπει τη μονοδρόμηση της οδού Ελευθέρνης με λωρίδα πλάτους 4,0μ., και διατήρηση της οδού Ισαύρων ως μονόδρομης. Επίσης την οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, και διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό οριοθέτηση στάθμευσης σε εσοχές σε τμήμα της οδού Ισαύρων και τμήμα της οδού Ελευθέρνης. Η δεύτερη εναλλακτική προτείνει τη διατήρηση των κατευθύνσεων των οδών, την οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό.

Μελ. Μεταξάκη και Νίκης

Στη συμβολή των οδών Μελ. Μεταξάκη και Νίκης Δειλινά, η πρώτη λύση ανασχεδιασμού προτείνει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή, τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας και την προσθήκη πλέγματος διαβάσεων πεζών.  Η δεύτερη εναλλακτική προτείνει τη μονοδρόμηση της οδού Πατρ. Μελ. Μεταξάκη από την Λ. 62 Μαρτύρων έως την Λ. Κουρνά, τη μονοδρόμηση της οδού Στρυμώνος με κατεύθυνση προς Ανατολή και διατήρηση των κατευθύνσεων των λοιπών οδών, τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας,  και τη μονοδρόμηση Μεταξάκη και Στρυμώνος.

Στη συμβολή των οδών Ανθέων Εθνομαρτύρων και Κρίνων
να πέφτουν “βροχή” στο Βενιζέλειο

Οι παρεμβάσεις στις Μεσαμπελιές

Αλλαγές σε δύο νευραλγικές κυκλοφοριακά περιοχές των Μεσαμπελιών δρομολογεί η Επιτροπή Κυκλοφορίας.

Ανθέων και Τυμπακίου

Στη συμβολή των οδών Ανθέων και Τυμπακίου στις Μεσαμπελιές, πρώτη εναλλακτική ανασχεδιασμού, προτείνει τη διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων στη συμβολή. Επίσης οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης και διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό.

Η δεύτερη εναλλακτική προτείνει την  διατήρηση όλων των υφιστάμενων κατευθύνσεων τη οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό. Προτείνει επίσης τη δημιουργία τριγωνικής νησίδας επί της οδού Χορτάτζη και μονόδρομες λωρίδες πλάτους 4,0μ. εκατέρωθεν της νησίδας κατά τη συμβολή (Προσοχή – αύξηση ταχύτητας στην κίνηση Ανθέων προς Χορτάτζη (δεξιά) και μη εφικτή αριστερή στροφή από Ανθέων προς Χορτάτζη)

Ανθέων, Εθνομαρτύρων και Κρίνων

Στη συμβολή των οδών Ανθέων, Εθνομαρτύρων και Κρίνων η πρώτη εναλλακτική ανασχεδιασμού ως πρώτη φάση μέχρι την διαμόρφωση των ρυμοτομικών γραμμών είναι  μονοδρομήσεις τμημάτων της οδού Ανθέων και Κρίνων, η οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, η δημιουργία νησίδας διαχωρισμού της κυκλοφορίας στη συμβολή που μπορεί υπό συνθήκες να φιλοξενήσει πράσινο, στάθμευση κ.α.

Επίσης η  οριοθέτηση των λωρίδων κυκλοφορίας με πλάτος περί τα 4,0μ. και αποσαφήνιση των επιτρεπόμενων κινήσεων για διασφάλιση ομαλής διέλευσης και ελιγμών βαρέων οχημάτων,  και η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων για βελτίωση της ασφάλειας των πεζών και διασφάλιση της ορατότητας στην οδό. Η δεύτερη εναλλακτική ανασχεδιασμού μετά από την εφαρμογή της ρυμοτομίας είναι η μονοδρόμηση των οδών εκατέρωθεν του ΟΤ 350α, η οριοθέτηση των σημείων απαγόρευσης στάθμευσης, η προέκταση πεζοδρομίων και η δημιουργία ασφαλούς πλέγματος διαβάσεων πεζών.