ο δρόμος της Μεσσαράς
Ένα από τα πιο δύσκολα τεχνικά έργα χαρακτηρίζεται ο δρόμος της Μεσσαράς, με πολλές παθογένειες σε σχέση με τη μελέτη του

Μια ακόμα μάχη με τον χρόνο φαίνεται να κερδίζει η κατασκευή του μεγάλου έργου του δρόμου της Μεσαράς, ο οποίος ωστόσο έχει ακόμα αρκετά εξελικτικά στάδια μπροστά του, που θα πρέπει να ολοκληρωθούν με επιτυχία για να μην χαθεί το μεγάλο στοίχημα της επιτυχημένης ολοκλήρωσής του.

Αυτό επιβεβαιώθηκε χθες στην αυτοψία που πραγματοποιήσαν από κοινού ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Γ. Δέδες, συνοδευόμενος από τον διευθυντή συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών, κ. Καρνέση.

Το αμέσως επόμενο στοίχημα που θα πρέπει να κερδηθεί αφορά στη γρήγορη ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών στην έξοδο του στομίου της σήραγγας, όπου πρόκειται να γίνει η σκυροδέτηση για να κατασκευαστεί ένα μεγάλο στέγαστρο, και παράλληλα η μεταφορά της κυκλοφορίας του δρόμου στον Πανασό, που θα πρέπει να έχει ετοιμαστεί το αργότερο μέχρι τις 10 του Γενάρη.

Οι κυκλοφοριακές ανακατατάξεις είναι βασική προϋπόθεση για την εμπρόθεσμη ολοκλήρωση των εργασιών που εκκρεμούν και όποια πιθανή εμπλοκή μπορεί να τινάξει στον αέρα τα ασφυκτικά πιεσμένα χρονοδιαγράμματα του έργου.

Στο μεταξύ με δηλώσεις του στην «Π» ο διευθυντής συγκοινωνιακών έργων του Υπουργείου Υποδομών κ. Καρνέσης,  τόνισε μεταξύ άλλων ότι «το έργο που υλοποιείται ο άξονας Απομαρμά-Αγία Βαρβάρα έχει σημαντικά προβλήματα και πολλές εκκρεμότητες που πρέπει να λυθούν σε πολύ σύντομο χρόνο.

Είναι ένα δύσκολο τεχνικά έργο το οποίο έχει πολλές αβεβαιότητες. Κάνουμε ο,τιδήποτε είναι δυνατό για να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση των εργασιών μέχρι το τέλος Μαρτίου ώστε να παραδοθεί το έργο. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι με την έννοια ότι προσπαθούμε να διαχειριστούμε τα προβλήματα βήμα-βήμα.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνει μια σειρά δύσκολων εργασιών σε περιορισμένο χρονικό διάστημα. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε αλλά έχουμε 110 μέρες μέχρι την παράδοση του έργου. Υπάρχουν εργασίες που πρέπει να γίνουν και αφορούν στις αστοχίες με τις κατολισθήσεις των πρανών και το χρονοδιάγραμμα είναι σφιχτό».

Ο Δέδες στο δρόμο της Μεσσαράς

Νέα κυκλοφοριακά δεδομένα

Αντίστοιχα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ κ. Φώτης Καζάσης αναφερόμενος στην πορεία υλοποίησης του έργου σημειώνει ότι τα επόμενα βήματα εστιάζονται στις υπολειπόμενες εργασίες στο στόμιο της γέφυρας, ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του στεγάστρου που προβλέπει η μελέτη και παράλληλα να προετοιμαστεί η μεταφορά της παραλλαγής του σημερινού δρόμου σε άλλη θέση.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξει η πρόσβαση στον Πανασό και στα χωριά της περιοχής και να διακοπεί η κυκλοφορία  από τον εργοταξιακό δρόμο στον οποίο διεξάγεται,  ώστε να φτιαχτεί το τελευταίο βάθρο της γέφυρας.

Η κυκλοφοριακή αυτή αλλαγή θα πρέπει ανελαστικά να γίνει μέχρι τις 10 Ιανουαρίου και  να δοθεί στην κυκλοφορία η μόνιμη παραλλαγή  του δρόμου που κατασκευάζεται και θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα ενδοεπικοινωνίας.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα διακοπεί η κυκλοφορία στον εργοταξιακό δρόμο που σήμερα υπάρχει ώστε να συνεχίσουν οι εργασίες στη γέφυρα.  Αν η διαδικασία αυτή δεν γίνει μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, διακυβεύεται το μέλλον του έργου.