Ενώ το έργο του δρόμου Γουρνών-Χερσονήου φαίνονταν πως θα ήταν έτοιμο πολύ σύντομα, με την ολοκλήρωση της γέφυρας να έχει φθάσει σε ποσοστό 85 %, νέα προβλήματα έρχονται να το «μπλοκάρουν» ξανά. Αυτή τη φορά, κι ενώ αναμένονταν το έργο της γέφυρας να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε διάστημα δύο μηνών, κάποια νέα ευρήματα σε πρανές που βρίσκεται 200 μέτρα μετά από αυτή, έρχονται να σταματήσουν εκ νέου τις εργασίες!
Τα ευρήματα βρίσκονται σε περιοχή μήκους μόλις 100 μέτρων, ωστόσο δείχνουν πως είναι ικανά να θέσουν υπό διακινδύνευση ξανά το σύνολο του έργου. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις από την Εφορεία Αρχαιοτήτων που είναι πλέον η αρμόδια υπηρεσία, τα ευρήματα στην περιοχή είναι μεγάλου ενδιαφέροντος, οπότε και απαιτείται εξειδικευμένη εκσκαφή για να διαπιστωθεί η σπουδαιότητά τους.
Η αρμόδια υπηρεσία του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης έχει ζητήσει σχετική συνάντηση με τους υπεύθυνους της Αρχαιολογίας προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος της εμπλοκής, αλλά και το χρονικό διάστημα που απαιτείται να σταματήσει η εξέλιξη του έργου προκειμένου να διερευνηθούν ανασκαφικά τα ευρήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», η συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί, εκτός απροόπτου αύριο, με τον Οργανισμό να ελπίζει σε μια θετική εξέλιξη, η οποία δεν θα ναρκοθετεί το έργο. Τονίζεται ότι ο εργολάβος κατασκευής της γέφυρας επιχείρησε να προχωρήσει σε εκσκαφή στο σημείο, ωστόσο τον σταμάτησαν με την επισήμανση ότι το σύνολο των εργασιών πρέπει να παύσουν έως ότου γίνουν οι αρχαιολογικές ανασκαφές.
Διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν αφορά τις σπηλαιώσεις που είχαν διαπιστωθεί στο σημείο, για τις οποίες και είχε βρεθεί λύση, με στόχο να μην χαθούν ή καταστραφούν τα ευρήματα των σπηλαιώσεων, αλλά και να μπορέσει να προχωρήσει το έργο.
Μετά και από την πρόσφατη αρνητική εξέλιξη του έργου, γεννάται πλήθος ερωτηματικών, αφού κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει ούτε το μέγεθος των καθυστερήσεων, αλλά ούτε και το πόσο θα μπλοκάρει συνολικά η εξέλιξη του Βόρειου Οδικού Άξονα, σε ένα σημείο μάλιστα που οι εργασίες προχωρούσαν με ταχύτατους ρυθμούς.
Την ίδια στιγμή, μετά τις δεσμεύσεις του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών για δρομολόγηση σημαντικών εξελίξεων, αλλά και τη δέσμευση του ίδιου του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, ότι θα εποπτεύει προσωπικά τα έργα στον Βόρειο Οδικό Άξονα, επικρατεί σιγή ασυρμάτου, πιθανότατα με το βλέμμα στραμμένο σε έναν επικείμενο ανασχηματισμό κι όχι στις τεράστιες εκκρεμότητες υποδομών που υπάρχουν στην Κρήτη.