Δεν κάνει πίσω η κυβέρνηση στον αποκλεισμό της Κρήτης και των Κρητικών από την επιδότηση των μεταφορικών των νησιών. Αυτό προέκυψε στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε χθες στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου τέθηκε η επίκαιρη ερώτηση του γραμματέα της ΚΟ της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και βουλευτή Ηρακλείου, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, προς το Υπουργείο Ναυτιλίας για την απαράδεκτη και αδικαιολόγητη απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να εξαιρέσει την Κρήτη από το Μεταφορικό Ισοδύναμο.
Ο κ. Κεγκέρογλου τόνισε ότι η απόφαση της κυβέρνησης να εξαιρέσει την Κρήτη αλλά κυρίως η επιμονή της είναι άδικη, χωρίς επιχειρήματα, αφού το υψηλό κόστος μεταφοράς προϊόντων και των ίδιων των κρητικών πρέπει να απασχολήσει τη κυβέρνηση και τον κ. Τσίπρα τουλάχιστον ως βουλευτή Ηρακλείου, ώστε τα βασικά αγαθά να μην επιβαρύνονται υπέρμετρα, να συγκρατηθεί το λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων που θα συμβάλει σε μια πιο ανταγωνιστική οικονομία.
Είναι γνωστό ότι ο αγροτικός τομέας της Κρήτης συνεισφέρει περίπου κατά 10% στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν και τα προϊόντα κυρίως εξάγονται στην Ευρώπη.
Από τη συζήτηση στη Βουλή αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει απαγόρευση για την ένταξη της Κρήτης στο μεταφορικό ισοδύναμο από ευρωπαϊκές «ντιρεκτίβες» αλλά αυτό αποτελεί επιλογή και απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που έφτιαξε τον μαθηματικό τύπο με τρόπο που να αποτυπώνει τη βούληση της.
Από την πλευρά του ο αρμόδιος υφυπουργός προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ενώ απέκλεισε την εφαρμογή του μέτρου για την Κρήτη, λέγοντας ότι το νησί έχει πολύ χαμηλά μεταφορικά.