Πρόκειται για τη βράβευση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας xalkiadakis.gr στα 2nd Retail Customer Experience Awards, τα οποία διοργάνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μια βράβευση που δεν είναι σημαντική μόνο για το ίδιο το βραβείο, αλλά κυρίως για το λόγο που αναγνωρίζεται η κρητική αλυσίδα Super Market, την ψηφιακή εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη του ηλεκτρονικού καταστήματός της!
Με ιδιαίτερη τιμή για την πανελλαδική αναγνώριση της προσπάθειας για την ανάπτυξη του e-commerce στην Κρήτη, το βραβείο παρέλαβε για την Χαλκιαδάκης Α.Ε. ο κ. Γιώργος Μπαλόπητας, από τη
Διεύθυνση του Eshop.
Πιο συγκεκριμένα, τα Super Markets Χαλκιαδάκης κέρδισαν επάξια το αργυρό βραβείο για την εμπειρία που προσφέρουν στον πελάτη του ηλεκτρονικού καταστήματος τους, διάκριση που επιβεβαιώνεται και από τα παρακάτω στοιχεία για το 2023:
Περισσότερες από 43.000 παραγγελίες, +40.12% έναντι του 2022.
9.05 στα 10 σε συνολική ικανοποίηση πελατών (αξιολόγηση από 1.408 πελάτες, με τους 1.079 να δηλώνουν χαρούμενοι από την εμπειρία τους).
98,32% των πελατών θα επισκεπτόταν ξανά το ηλεκτρονικό κατάστημα xalkiadakis.gr για τις αγορές τους.
83,01% των πελατών θα σύστηνε το ηλεκτρονικό κατάστημα σε κάποιον τρίτο για να πραγματοποιήσει τις αγορές του.
Η ψηφιακή αναβάθμιση της Χαλκιαδάκης Α.Ε. συνεχίζεται, παρέχοντας στους καταναλωτές την άνεση και την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών των φυσικών καταστημάτων πλέον και στο ηλεκτρονικό κατάστημα xalkiadakis.gr , με την ακόμη πιο λειτουργική και με μεγαλύτερη ταχύτητα ιστοσελίδα.
Η ανάπτυξη του νέου custom ηλεκτρονικού καταστήματος έγινε από τη Beupset, σε συνεργασία με τη More Digital και τη Guru Advertising που ανέλαβαν τη λειτουργικότητα και το σχεδιασμό του eshop αντίστοιχα. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα ψηφιακό κατάστημα με ταχύτητα και ευκολία στη χρήση, που να μην έχει σε τίποτα να ζηλέψει από την εμπειρία του πελάτη στα φυσικά καταστήματα.
Λίγα λόγια για τα βραβεία
Τιμητική ήταν η ομολογουμένως μεγάλη προσέλευση του κόσμου, παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν, στα “2nd Retail Customer Experience Awards”, τα οποία διοργάνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, την ευγενική χορηγία του ΕΒΕΑ και την υποστήριξη της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος του ΕΣΑ κ. Σταύρος Καφούνης, ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, ο Υπεύθυνος Εξωστρέφειας και Επικοινωνίας του ΟΠΑ κ. Ν. Κυρέζης, ο αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ν. Παπαθανάσης, ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χ. Θεοχάρης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου κ. Σ. Αναγνωστόπουλος, ο Δήμαρχος Βύρωνα κ. Αλ. Σωτηρόπουλος, εκπρόσωποι της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Αθηναίων, πρόεδροι φορέων και συλλόγων, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, οι φοιτητές οι οποίοι έκαναν την αξιολόγηση των καταστημάτων και οι καθηγητές τους κα Φραϊδάκη και κ. Σαριδάκης, οι βραβευθείσες εταιρείες καθώς και πλήθος εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου της πρωτεύουσας.