κατεδάφιση του ρυμοτομούμενου ακινήτου στην οδό Μητσοτάκη

Μετά από μια δεκαπενταετία ολοκληρώνεται μια από τις πιο σημαντικές ρυμοτομήσεις στο ιστορικό κέντρο που αναμένεται να απελευθερώσει μια κομβική οδική αρτηρία με τρόπο που όπως η Λότζια εκτιμά, θα αποφορτίζει αποφασιστικά την κίνηση στον παραλιακό δρόμο.

Πρόκειται για την κατεδάφιση του ρυμοτομούμενου ακινήτου στην οδό Μητσοτάκη, που έχει ήδη ξεκινήσει και αφού ολοκληρωθεί και γίνει η νέα διαμόρφωση του δρόμου, θα επιτραπεί η διέλευση δύο λωρίδων κυκλοφορίας που θα ανακουφίσουν ουσιαστικά την κίνηση των οχημάτων από τη Χρονάκη μέχρι την πλατεία 18 Άγγλων.

Μάλιστα σύμφωνα με το σχεδιασμό της τεχνικής υπηρεσίας όπως μας εξηγεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Γιάννης Αναστασάκης ο σχεδιασμός προβλέπει ότι μετά την κατεδάφιση του ακινήτου και τη διαμόρφωση του δρόμου, πρόκειται να τοποθετηθούν ειδικά κολονάκια σε κάποια σημεία της οδού ώστε να αποτραπεί η στάθμευση των οχημάτων και να περιφρουρηθεί η ομαλή ροή της κίνησης των δύο λωρίδων κυκλοφορίας.

Ο ίδιος εξηγεί ότι είναι μια πολύ σημαντική εξέλιξη η κατεδάφιση του συγκεκριμένου ακινήτου που είχε κολλήσει εδώ και μια 15ετία. Η υπηρεσία μας μελέτησε ενδελεχώς όλο το φάκελο και κατάφερε να ξεμπλοκάρει το έργο με αποτέλεσμα να προχωρήσει η ρυμοτόμηση του ακινήτου από το σημείο που σταμάτησε πριν από δεκαπέντε χρόνια και να υλοποιείται κανονικά.

Πρόκειται για ένα πολύπλοκο έργο το οποίο μπλόκαρε όταν προέκυψαν μια σειρά από ζητήματα με τους ιδιοκτήτες καθώς απαιτήθηκε μελέτη στατικής ενίσχυσης του υφιστάμενου κτηρίου τμήμα του οποίου αποκόπηκε.

Όλα τα ζητήματα διευθετήθηκαν και μετά την κατεδάφιση του ρυμοτομούμενου, ανοίγει ο δρόμος σε ένα ικανοποιητικό πλάτος που θα επιτρέψει τη διέλευση δύο λωρίδων κυκλοφορίας σε όλο το μήκος της οδού Μητσοτάκη.

Ο κ. Αναστασάκης σημειώνει ότι για να λειτουργήσει ο σχεδιασμός αυτός θα τοποθετηθούν κολονάκια τα οποία θα εμποδίζουν τη στάθμευση των οχημάτων, που είναι προϋπόθεση για τη ομαλή ροή της κυκλοφορίας.

Ο ίδιος σημειώνει ότι οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας θα ανακουφίσουν αποφασιστικά τον κυκλοφοριακό στραγγαλισμό της παραλιακής αφού θα απελευθερώσουν την ομαλή ροή των οχημάτων από την οδό Χρονάκη μέχρι την πλατεία 18 Άγγλων.

Ο ίδιος τονίζει ότι παράλληλα με όλα αυτά προχωρά ο σχεδιασμός για τη δημιουργία ποδηλατόδρομου από το Άγιο Νεκτάριο στη Νέα Αλικαρνασσό μέχρι το Παγκρήτιο Στάδιο. Όλα αυτά τα ζητήματα που θα ομαλοποιήσουν και θα δημιουργήσουν ένα νέο αναβαθμισμένο πλαίσιο λειτουργίας του παραλιακού δρόμου θα αντιμετωπισθούν και μέσα από την κυκλοφοριακή μελέτη που βρίσκεται υπό διαμόρφωση και θα έχει παραδοθεί μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η παραλιακή λεωφόρος, η χρήση των μίνι μπας, οι πεζόδρομοι που διαμορφώνονται είναι κομμάτια ενός παζλ που ενώνει η κυκλοφοριακή μελέτη που καλείται να δώσει διεξοδικές λύσεις τόσο σε σχέση με την κίνηση των  οχημάτων όσο και σε σχέση με τη στάθμευση τους.