τα νέα κυκλοφοριακά μέτρα στην Αγίου Μηνά

Κλείνει για ένα 48ωρο η Αγίου Μηνά  προκειμένου να προχωρήσουν τα έργα αναβάθμισης του οδικού δικτύου το οποίο εμφανίζει μια απαράδεκτη εικόνα που αποτελεί απειλή και για τους πεζούς και για τα οχήματα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Τεχνικής Υπηρεσίας, σήμερα θα γίνουν εργασίες φρεζαρίσματος, προκειμένου να γίνει απόξηση όλων των φθαρμένων ασφαλτικών και αύριο θα τοποθετηθεί νέος ασφαλτοτάπητας.

Αυτό τονίζει με δηλώσεις του στην «Π» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Γιάννης Αναστασάκης, ο οποίος σημειώνει ότι οι εργασίες ξεκινούν μετά τη διασφάλιση της σχετικής αδειοδότησης από την αστυνομική διεύθυνση.

Όπως είναι γνωστό, αντίστοιχες εργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας του οδοστρώματος έχουν ήδη ξεκινήσει από την πλατεία Κορνάρου μέχρι την οδό Μάρκου Μουσούρου. Ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα που προκύπτει έχει προκαλέσει έντονα σκωπτικά σχόλια, καθώς εντοπίζονται αρκετά προβλήματα ενώ ήδη σε κάποια σημεία στο νέο ασφαλτοτάπητα έχουν σχηματιστεί τρύπες, και σε άλλα σημεία έχει αρχίσει ήδη να ξηλώνεται και να χάνεται.

Από την πλευρά του ο κ. Αναστασάκης διαβεβαιώνει ότι δεν είναι αυτή η τελική ασφαλτόστρωση στην οποία και ο ίδιος εντοπίζει προβλήματα. Παράλληλα σημειώνει ότι το έργο θα περαιωθεί όταν ολοκληρωθεί η ασφαλτόστρωση της Αγίου Μηνά από το ύψος της Καλοκαιρινού, μέχρι την πλατεία Κορνάρου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αγίου Μηνά αποτελεί τυπικό παράδειγμα  της κατάστασης που διέπει τους δρόμους της πόλης, όπου εξελίσσεται ένα απερίγραπτο «ράβε ξήλωνε» με αποτέλεσμα να έχουν γίνει απίστευτες κακοτεχνίες που προκαλούν προβλήματα στην κίνηση πεζών και οχημάτων.

Όπως είναι γνωστό, οι δρόμοι της πόλης κλείνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για να γίνουν εργασίες που αφορούν στα δίκτυα κοινής ωφελείας που παραδοσιακά αδυνατούν να συντονίσουν τον βηματισμό τους. Έτσι, οι δρόμοι σκάβονται ξανά και ξανά, και όπως είναι φυσικό η κάλυψη τους είναι προβληματική αφού το ένα ασφαλτικό μπάλωμα διαδέχεται το επόμενο με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να καταστρέφεται και να δημιουργούνται προβλήματα σε βάρος οδηγών και πεζών.

Η πλευρά του αντιδημάρχου διαβεβαιώνει ότι το κεφάλαιο αυτό θα κλείσει με την εγκατάσταση του αναδόχου που θα αναδειχτεί μέσα από τη διαγωνιστική διαδικασία μιας πολύ μεγάλης εργολαβίας συνολικού κόστους 6 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα  λύσει ακριβώς αυτά τα προβλήματα και πρόκειται να αναπτυχθεί σε όλο το κέντρο της πόλης.

Η παρέμβαση αυτή είναι μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της Λότζια στο πλαίσιο του οποίου θα μπει μπροστά  ένα πρόγραμμα «μαμούθ» για την αποκατάσταση του οδικού και αγροτικού δικτύου της γεωγραφικής εμβέλειας του Δήμου Ηρακλείου.

Ο ίδιος σημειώνει ότι πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο εγχείρημα τόσο σε σχέση με τα χρήματα που θα διατεθούν όσο και σε σχέση με το εύρος της παρέμβασης που σκοπό έχει να αναπτυχθεί σε κάθε σπιθαμή του αστικού Ηρακλείου και της ενδοχώρας του.