Επίσκεψη Αλεξάκη στο 9ο Δημοτικό Σχολείο

Τα καθημερινά ζητήματα που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντιμετωπίσουν και να διαχειριστούν συζήτησε ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης “Μαζί για το Ηράκλειο”, υποψήφιος δήμαρχος Ηρακλείου, Γιώργος Αλεξάκης, ο οποίος επισκέφθηκε το 9ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, στην περιοχή της Παναγίτσας, όπου φοιτούν 270 παιδιά και εργάζονται 48 εκπαιδευτικοί.

Ο Γιώργος Αλεξάκης συζήτησε με τη νέα διευθύντρια του σχολείου, Μαρία Μελεσσανάκη καθώς και με τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και εκπαιδευτικούς του σχολείου, Κώστα Περίκο, Στέφη Τσαγκαράκη και Ηρώ Σκέρτσου.

Θέματα κτηριακών εγκαταστάσεων αλλά και ασφάλειας αναδείχθηκαν από τη συζήτηση ως καίρια. Συγκεκριμένα ο κ.Περίκος, περιγράφοντας την κατάσταση ως προς τις αίθουσες διδασκαλίας έκανε λόγο για “παιδιά δύο Θεών” – εκείνα που κάνουν μάθημα στις αίθουσες του νέου κτηρίου και εκείνα που υπομένουν τις συνθήκες σε λυόμενες αίθουσες. Πέρα από το ζήτημα των αιθουσών, η κ.Μελεσσανάκη επισήμανε τον κίνδυνο που διατρέχουν τα παιδιά λόγω των παλαιών κατασκευών στο σχολείο.

Πιο συγκεκριμένα, οι τουαλέτες στεγάζονται σε ένα παλιό κτήριο, με ορατό τον τον κίνδυνο κατάρρευσης λόγω παλαιότητας και τραυματισμού των παιδιών. Στην εύλογη απορία του Γιώργου Αλεξάκη για το αν είναι ενήμερες οι αρμόδιες δημοτικές αρχές προκειμένου να γίνουν άμεσα οι απαραίτητες παρεμβάσεις, δόθηκε η απάντηση από τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ότι και έχουν ενημερώσει και έχουν ζητήσει βοήθεια από τον Δήμο και μάλιστα πολλές φορές, αλλά ως σήμερα δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση, επομένως το “μπαλάκι” έπεσε στη σχολική κοινότητα για να διαχειριστεί κάποια επείγοντα ζητήματα.

Ένα άλλο ζήτημα που τέθηκε ήταν η έλλειψη θέσεως στάθμευσης πέριξ του σχολείου, τόσο για τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του σχολείου, όσο και για ολιγόλεπτη στάση προκειμένου οι γονείς να αποβιβάσουν και να επιβιβάσουν τα παιδιά τους. Ο υποψήφιος δήμαρχος Ηρακλείου από την πλευρά του εκτίμησε πως η δημιουργία ενός υπόγειου πάρκινγκ είναι μια ρεαλιστική λύση, που θα διευκόλυνε την κατάσταση.

Τέλος, αφού ο κ. Αλεξάκης κατέγραψε όλα τα ζητήματα και συζήτησε με τη διευθύντρια, τους εκπαιδευτικούς και γονείς, από κοινού κατέληξαν στη διαπίστωση «πως όλα μπορούν να γίνουν και τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο», με την προϋπόθεση ότι υπάρχει γνώση και βούληση.