Τρεις φορές τις τελευταίες 15 ημέρες έχουν βρεθεί στα Βορίζια ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, με στοχευμένες έρευνες σε αυτοκίνητα και σπίτια συγκεκριμένων οικογενειών.
Η συνεχής παρουσία πάνοπλων αστυνομικών της ΕΚΑΜ Κρήτης, της ΟΠΚΕ Ηρακλείου και του ΤΑΕ Μεσσαράς έχει αρχίσει να προκαλεί δυσφορία σε μερίδα κατοίκων που ήδη έχουν ξεκινήσει, κατά πληροφορίες, τις διαμαρτυρίες, ζητώντας την παρέμβαση τοπικών παραγόντων προκειμένου να σταματήσει το διαρκές «σφυροκόπημα» της ΕΛ.ΑΣ. «Μας έχουν στοχοποιήσει» φέρεται να είπαν ενοχλημένοι σε εκπρόσωπο της τοπικής αυτοδιοίκησης χθες, μετά τη νέα αστυνομική επιχείρηση σε σπίτια του χωριού.
Αστυνομικοί κύκλοι μιλώντας στην «Π» έκαναν λόγο για τον «θάνατο της αλεπούς», αφήνοντας να εννοηθεί ότι όσο κάποια πρόσωπα ή οικογένειες εξακολουθούν να έχουν παραβατική συμπεριφορά, να προκαλούν, να τραμπουκίζουν, να εκφοβίζουν σε δρόμους, μαγαζιά, εκδηλώσεις, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το πρεσάρισμα της Αστυνομίας, αναγνωρίζοντας ότι η κατάσταση είχε εκτροχιαστεί μετά και το περιστατικό με τη σφαίρα στο κεφάλι του 29χρονου Νίκου από 22χρονο νεαρό, μέλος γνωστής οικογένειας των Βοριζίων.
«Και ο Άγιος φοβέρα θέλει» συμφώνησε με νόημα έμπειρο στέλεχος της Αστυνομίας στο Ηράκλειο, διαμηνύοντας ότι το ειδικό σχέδιο δεν περιορίζεται στην περιοχή των Βοριζίων. Έρευνες και έλεγχοι γίνονται και θα γίνουν σε όλη τη Μεσσαρά, από την περιοχή του Ασημίου μέχρι τις Μοίρες και το Τυμπάκι. Εκτός από τις ειδικές δυνάμεις, στην περιοχή εξορμούν τακτικά πια και κλιμάκια της ΟΕΠΤΑ.
Δικογραφίες αλλά και χρηματικά πρόστιμα στο… Θεό για φιμέ τζάμια, ανασφάλιστα οχήματα, ΚΤΕΟ κλπ.
«Αν όλο αυτό έχει διάρκεια και οι έρευνες εμπεριέχουν το στοιχείο του αιφνιδιασμού, δεν είναι δηλαδή προβλέψιμα το πότε και το πού, ναι τότε υπάρχουν σοβαρά περιθώρια αλλαγής του κλίματος σε όλη την Μεσσαρά. Ήδη βλέπουμε να έχουν «λουφάξει» κάποιοι» είπε στην «Π» αστυνομική πηγή.
Ο βαρύτατος τραυματισμός του 29χρονου Νίκου Φανουράκη ήταν ένα συμβάν που προκάλεσε αναβρασμό στην τοπική κοινωνία. Υπήρξε θυμός και οργή για το καθεστώς ασυδοσίας, ακόμα και «ασυλίας», γνωστών παραβατικών, οι οποίοι εμφανίζονται καβάλα πάνω στ’ άλογο και απαξιούν να τηρήσουν ακόμα και τα προσχήματα, εκμεταλλευόμενοι συγκυρίες και διασυνδέσεις. Στις Μοίρες, στο Τυμπάκι, υπάρχει κόσμος που υποφέρει και φοβάται συγκεκριμένα πρόσωπα και η ταυτότητά τους δεν είναι μυστική.