Ήταν όνειρο και διεκδίκηση δεκαετιών. Ο λόγος για τον σύγχρονο δρόμο που θα ένωνε το Ηράκλειο με τη Μεσαρά.
Μετά από πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια, έγινε εργοτάξιο. Έμεινε εργοτάξιο, επίσης για πολλά χρόνια. Και κάποτε έγινε και δρόμος με τους Μεσαρίτες να ακούνε πως έχουν το ακριβότερο συγκοινωνιακό έργο της Κρήτης, με τρεις σήραγγες και δύο κοιλαδογέφυρες.
Αλλά ακριβό ακριβό, μάλλον κάτι δεν έγινε καλά. Ο δρόμος λίγο καιρό μετά την παράδοση του στην κυκλοφορία άρχισε να γίνεται ξανά εργοτάξιο καθώς προβλήματα αλλά και δουλειές που έμειναν ατέλειωτες ξεφυτρώνουν κάθε τόσο. Μάλιστα δεν ξεχνάμε πως για ένα διάστημα λόγω σοβαρής καθίζησης, έκλεισε και χρησιμοποιήθηκε ξανά ο παλιός.
Τώρα πάλι κάτι γίνεται καιρό στο τούνελ στα Απομαρμά αλλά και στο τμήμα μετά τον Άγιο Αντώνιο προς το Ηράκλειο. Έτσι οι οδηγοί στον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, μόνο στα λόγια, βλέπουν τις εικόνες αυτές και καθοδηγούνται να μειώσουν την ταχύτητα τους ..στα 20 και τα 30 χιλιόμετρα!
Αλήθεια σε ποιόν αξίζει να ακριβοπληρώνει και να έχει αυτόν τον δρόμο;