Δυναμώνει ο μοχλός πίεσης για την προστασία των πεζόδρομων

Διευρύνεται μαζικά το μέτωπο των καταστηματαρχών και των κατοίκων του κέντρου, που τάσσονται μαζικά υπέρ των πεζοδρομήσεων στη ζώνη ανάπλασης  του κεντρικού άξονα της Δικαιοσύνης, και ζητούν με την υπογραφή τους η πόλη να κεφαλαιοποιήσει τα οφέλη της ανάπλασης  και όχι οι ρόδες των οχημάτων. Όπως προκύπτει εκτός από τους κεντρικούς δρόμους της Έβανς της Δικαιοσύνης και της 1821, υπογραφές έχουν συλλεχθεί από τις οδούς Σμύρνης, Ρούσου Χούρδου, και Ζωγράφου όπου οι έμποροι και οι κάτοικοι τάσσονται αναφανδόν υπέρ της πεζοδρόμησης ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι θα πρέπει να παρέχονται διευκολύνσεις για το ιδιωτικό νοσοκομείο που λειτουργεί εκεί, για τα δικαστήρια και την πολεοδομία.

Αντίστοιχη θέση καταγράφεται και στα καταστήματα της 1866, που βρίσκεται γεωγραφικά σε μια ενδιάμεση θέση που ωστόσο αλληλεπιδρά με τη ζώνη ανάπλασης του κέντρου και οι όποιες αποφάσεις ληφθούν σε σχέση με τη χρήση των οδών θα επηρεάσει καταλυτικά και την κεντρική αγορά του Ηρακλείου. Παράλληλα όμως με όλα αυτά η επιτροπή συντονισμού των εμπόρων του κέντρου, πραγματοποιεί αλλεπάλληλες επαφές με φορείς και με τις δημοτικές παρατάξεις με τις οποίες βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή για την εξέλιξη του επίμαχου θέματος.

Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε συνάντηση και με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηρακλείου κ. Μανόλη Αλιφιεράκη τον οποίο τα μέλη της επιτροπής ενημέρωσαν αναλυτικά σε σχέση με το πως προσεγγίζουν τη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στο κέντρο της πόλης, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι οι επιλογές που θα γίνουν σήμερα για το Ηράκλειο ουσιαστικά θα καθορίσουν το αναπτυξιακό προφίλ και το μέλλον του. Άρα θα πρέπει να συμφωνήσουμε αν πραγματικά θέλουμε μια σύγχρονη και ελκυστική στο δημότη, τον κάτοικο και τον επισκέπτη πόλη ή ένα μαχαλά που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει…

Στιγμιότυπο από την συνάντηση των εμπόρων στο Επιμελητήριο με τον πρόεδρο Μανόλη Αλιφιεράκη
Στιγμιότυπο από την συνάντηση των εμπόρων στο Επιμελητήριο με τον πρόεδρο Μανόλη Αλιφιεράκη

Όπως τόνισαν, όλο το προηγούμενο διάστημα τόσο οι ιδιοκτήτες των ακινήτων όσο και οι ενοικιαστές εν μέσω της πανδημίας, υποχρεώθηκαν σε θυσίες οικονομικές προσδοκώντας κάτι καλύτερο, γιατί επιτέλους γινόταν ένα βήμα πολιτισμού και εξευρωπαϊσμού στη βελτίωση της καθημερινότητάς με την προοπτική των πεζοδρομήσεων. Τώρα που φτάσαμε σε ένα αποτέλεσμα που το καρπώνεται ολόκληρη η πόλη γιατί πρέπει να επιστρέψουμε στο παρελθόν; Ακόμα αυτό το οποίο σημείωσαν  οι έμποροι στη διάρκεια της συνάντησης, είναι ότι εδώ και 3,5 χρόνια η πόλη εκπαιδεύτηκε και προσαρμόστηκε στη νέα κυκλοφοριακή πραγματικότητα, που επέφερε μια τάξη, την οποία κάποιοι για το ιδιωτικό τους όφελος μας, ζητούν να την αφήσουμε πίσω μας, και να μπούμε ξανά στο χάος της απόλυτης κυριαρχίας  των ΙΧ.

Στο μεταξύ μετρά αντίστροφα ο χρόνος για την εισαγωγή του επίμαχου θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο, στο οποίο και θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις. Όπως είναι γνωστό, μετά την παρουσίαση της μελέτης στο Σώμα, το περιεχόμενο της μοιράστηκε στις δημοτικές παρατάξεις που δεν αποκλείεται και την επόμενη Δευτέρα να κληθούν να αποφασίσουν οριστικά για το επίμαχο θέμα.