Κλείνει και τυπικά στο τέλος της εβδομάδας, το συμβατικό αντικείμενο του πολύπαθου δρόμου της Μεσαράς, που ήδη έχει δοθεί στην κυκλοφορία με αρκετές όμως εκκρεμότητες που μένει να τακτοποιηθούν.
Ήδη ετοιμάζεται ο ΟΑΚ να προχωρήσει σε σημειακές παρεμβάσεις στην αρχή του δρόμου πριν την Αγία Βαρβάρα όπου έχουν καταγραφεί σημαντικές κατολισθήσεις και υπάρχει αντικειμενική ανάγκη άμεσης στήριξης, στο πλαίσιο μιας συνολικότερης προετοιμασίας εν όψει του χειμώνα.
Παράλληλα όμως υπάρχει σχεδιασμός να ανατεθεί ένα συνολικότερο νέο έργο όπου θα προχωρήσει σε συντονισμένη αποκατάσταση στα 500 πρώτα μέτρα του δρόμου πριν από τον κόμβο της Αγίας Βαρβάρας, και στην ίδια εργολαβία θα ενταχθεί και ο κόμβος του Πανασού.
Στο μεταξύ αυτό που προβληματίζει τα στελέχη του ΟΑΚ είναι το γεγονός ότι δεν έχουν σταματήσει τα παρατράγουδα, καθώς κάποιοι παραβλέποντας τους κινδύνους για το τι μπορεί να προκληθεί, εξακολουθούν να κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς και προσπεράσεις μέσα στις σήραγγες.
Ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Γιώργος Αγαπάκης δεν κρύβει τον φόβο του γιατί όπως τονίζει το πρώτο λάθος που θα συμβεί θα είναι και το τελευταίο. Ο ίδιος τονίζει ότι το πρόβλημα αυτό είχε εντοπιστεί και προ διμήνου όταν ο δρόμος δόθηκε στην κυκλοφορία.
Τότε εμφανίστηκαν τα πρώτα κρούσματα που όπως ήταν αναμενόμενο προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις αλλά και φόβο, να μην πάρουν γενικευμένο χαρακτήρα. Δυστυχώς όμως όπως προκύπτει καταγράφονται και άλλα κρούσματα παράνομης οδηγικής συμπεριφοράς. Μάλιστα όμως τονίζει ο κ. Αγαπάκης κάποιοι δε διστάζουν να παρανομούν και να βιντεοσκοπούν την πράξη τους αυτή, καθώς σχετικό υλικό κυκλοφορεί ήδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το όλο θέμα όπως είναι αναμενόμενο, έχει θορυβήσει τον ΟΑΚ που εφιστά την προσοχή αλλά και παράλληλα υπογραμμίζει την ευθύνη των οδηγών και για τη ζωή τους αλλά και για τη ζωή των άλλων.
Ο κ. Αγαπάκης σημειώνει ότι είναι απαράδεκτο και άκρως προβληματικό αυτό που συμβαίνει διότι κάποιοι δεν βάζουν σε κίνδυνο μόνο τον εαυτό τους αλλά και τους γύρω τους. Ο ίδιος τονίζει ότι όλοι οι οδηγοί οφείλουν να είναι πολύ προσεκτικοί σε δύο κρίσιμα ζητήματα που σαφώς ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Αφενός τα όρια ταχύτητας που δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 80 χιλ. και αφετέρου τις προσπεράσεις που δεν επιτρέπονται μέσα στα τούνελ. Όπως χαρακτηριστικά τονίζει, «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όλοι για την ασφάλεια όχι μόνο τη δική μας αλλά και των άλλων.
Ο δρόμος αυτός έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, και κανόνες που πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους διότι σε αντίθετη περίπτωση δημιουργούνται σοβαροί κίνδυνοι ατυχήματος».