Έργα της Δικαιοσύνης

Με διπλά τεχνικά συνεργεία γίνεται προσπάθεια να τρέξουν οι εργασίες στο μεγάλο έργο ανάπλασης της Δικαιοσύνης, ώστε στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να είναι έτοιμα για να παραδοθούν σε χρήση τα πεζοδρόμια κατά μήκος των εμπορικών καταστημάτων, ώστε ο κόσμος να μπορεί να κινείται ελεύθερα.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει στην «Π» ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Γ. Αναστασάκης, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι βαριές εργασίες ώστε ακόμα και την περίοδο των γιορτών να προχωρήσουν οι πιο ελαφρές εργασίες και ασφαλώς να μην σταματήσουν οι πλακοστρώσεις εάν ο καιρός το επιτρέψει.

Ουσιαστικά τα έργα θα σταματήσουν μια και μόνο εβδομάδα την περίοδο των γιορτών. «Μας ενδιαφέρει να μπορεί ο πολίτης να κινείται ελεύθερα στο κέντρο της πόλης την περίοδο των γιορτών και να μπορεί να χαρεί τη βόλτα του» τονίζει ο αντιδήμαρχος, ο οποίος σημειώνει ότι σε αυτή τη φάση δεν μπορεί να δεσμευτεί για το αν θα απελευθερωθεί ο δρόμος στο σύνολό του ή στο μεγαλύτερο μέρος του διότι αυτό θα εξαρτηθεί από την ταχύτητα των πλακοστρώσεων. Το επιθυμητό είναι να έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους οι εργασίες των πλακοστρώσεων όσο το δυνατόν ταχύτερα.

Μετά τις 10 Ιανουαρίου όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, θα προχωρήσει το  επόμενο μεγάλο βήμα του εργοταξίου που δεν είναι άλλο από τον “σταυρό” της πόλης. Όλα αυτά βέβαια με μια βασική προϋπόθεση: Να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υπογειοποίησης των δικτύων της ΔΕΗ στη μικρή Έβανς, που τώρα βρίσκονται σε εξέλιξη.

Ειδικότερα όπως εξηγεί, είναι σημαντικό να έχει απελευθερωθεί ο οδικός άξονας της Έβανς καθώς σχεδιάζεται η αντιδρόμηση της κίνησης των οχημάτων. Αυτό που τώρα συζητά η δημοτική Αρχή ως πιθανότερο σενάριο είναι να κλείσει εξ ολοκλήρου ο “σταυρός” της πόλης και η κυκλοφορία να γίνεται ανάποδα από τη 1821 προς τη Μονής Οδηγητρίας και αντίστοιχα τα οχήματα τα κινούνται από τη Χ. Γιάνναρη και θα ανεβαίνουν στην Έβανς από την Attica Bank και πάνω.

Την ίδια στιγμή, όπως όλα δείχνουν έχει μπει για τα καλά στο τραπέζι της συζήτησης το ενδεχόμενο του κυκλοφοριακού αποκλεισμού του κέντρου της πόλης στο λεγόμενο “σταυρό”, καθώς όπως τονίζουν όλοι στη Λότζια είναι μια πρόταση που έχει πλέον ωριμάσει και η πόλη είναι έτοιμη να τη δεχτεί. Με δεδομένα μάλιστα τα σχέδια της δημοτικής Αρχής για τη χρήση ηλεκτρικών λεωφορείων συνδυαστικά με το μεγαλεπήβολο σχέδιο του τραμ, η Λότζια θεωρεί ότι ήρθε η ώρα για δραστικές αλλαγές στην κυκλοφοριακή οργάνωση της πόλης.