Δεν λύθηκε το πρόβλημα ούτε με τον κατ’ ευφημισμόν κόμβο

Στο ίδιο έργο θεατές δεκάδες οδηγοί οι οποίοι τις ώρες αιχμής, βρέθηκαν εγκλωβισμένοι σε ουρές, μεγάλες αναμονές και μποτιλιαρίσματα με αφορμή τη λειτουργία του περίφημου τρίτου κόμβου στην ευρύτερη περιοχή του  Άι Γιάννη Χωστού, που στην πράξη αφορά σε μια κυκλοφοριακή ρύθμιση με σήμανση.

Η πιο αισιόδοξη είδηση είναι ότι αναδείχτηκε προσωρινός ανάδοχος στο πρώτο τμήμα του μεγάλου έργου, διαμόρφωσης της οδικής σύνδεσης από το ύψους του Αι Γιάννη Χωστού με κατεύθυνση προς τον Άγιο Σύλλα. Συγκεκριμένα αναδείχτηκε ο προσωρινός ο ανάδοχος που θα αναλάβει τη διαπλάτυνση και διαμόρφωση  των πρώτων 300 μέτρων της κεντρικής οδικής αρτηρίας και ξεκινά η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία για την οριστική ανάδειξη του. Η υλοποίηση του έργου αυτού  αναμένεται να ανακουφίσει αποτελεσματικά την κίνηση των οχημάτων αφού θα προχωρήσει η αναγκαία διαπλάτυνση του δρόμου, που θα επιτρέψει να γίνουν όλες οι απαραίτητες υποδομές οι οποίες  θα εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη κίνηση και τη σωστή κυκλοφοριακή οργάνωση.

Δεν λύθηκε το πρόβλημα ούτε με τον κατ’ ευφημισμόν κόμβο
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης κ. Νίκος Σιριγωνάκης τόνισε ότι με τη δημιουργία του τρίτου κόμβου αυτό το οποίο επετεύχθη είναι η σε ποσοστό 100% επιβολή της νομιμότητας, που ήταν το κρίσιμο ζητούμενο για να μπει επιτέλους φραγμός στις παράνομες αναστροφές. Ο ίδιος τονίζει ότι πράγματι τις ώρες αιχμής υπάρχει πρόβλημα και συγκεκριμένα από τις 7:45 μέχρι τις 8:20 και αντίστοιχα το μεσημέρι από τις 3.00 μέχρι τις 4:30. Όμως ο ίδιος εκτιμά ότι σταδιακά θα υπάρξει ομαλοποίηση της κίνησης των οχημάτων και το σύνολο των προβλημάτων που εντοπίζονται θα λυθούν από το μεγάλο έργο που έπεται. Όταν γίνει η διαπλάτυνση του δρόμου – τονίζει ο αντιπεριφερειάρχης – θα διαμορφωθούν σε κάθε ρεύμα δύο λωρίδες κυκλοφορίας και η κίνηση των οχημάτων θα ανακουφιστεί πλήρως.

Όπως είναι γνωστό, το συνολικό κόστος του έργου της διαμόρφωσης του δρόμου σε ένα μήκος 9 χιλ.  φτάνει τα 32 εκ ευρώ. Στο πλαίσιο του έργου που θα εκτελεστεί τμηματικά προβλέπεται η κατασκευή έντεκα ισόπεδων κόμβων.

Ωστόσο μέχρι να εγκατασταθεί ο ανάδοχος και να αρχίσουν να υλοποιούνται οι δρομολογούμενες παρεμβάσεις, είναι φανερό ότι η περιοχή θα εξακολουθεί να ζει δύσκολες στιγμές που ειδικά τις ώρες αιχμής, η κατάσταση θα επιδεινώνεται οδυνηρά για τους οδηγούς των οχημάτων.