“Απορρίπτουμε τα διόδια στον ΒΟΑΚ – Στηρίζουμε τις νομικές ενέργειες του Δήμου, προτείνουμε την υπογειοποίηση του έργου”

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου, εκπροσωπώντας τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες οδηγούς της πόλης του  Δήμου και του Δήμου Μαλεβιζίου, εκφράζει μέσω ανακοίνωσης την έντονη αντίθεσή του στην επιβολή διοδίων στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και ιδιαίτερα στο τμήμα που διέρχεται από την Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου καθώς και στη διάθεσή της κεντρικής κυβέρνησης για σχεδόν μηδαμινές παρεμβάσεις στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ αγνοώντας τις ανάγκες της περιοχής μας.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου

Απορρίπτουμε τα διόδια στον ΒΟΑΚ – Στηρίζουμε τις νομικές ενέργειες της Δημοτικής Αρχής για το ΒΟΑΚ –  Προτείνουμε την υπογειοποίηση του έργου για την προστασία και ουσιαστική ανάπτυξη της πόλης μας.

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου, εκπροσωπώντας τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες οδηγούς της πόλης του  Δήμου Ηρακλείου και του Δήμου Μαλεβιζίου, τους καθημερινούς χρήστες των προβλημάτων και των ιδιαιτεροτήτων που περιέχονται στο οδικό δίκτυο της ευρύτερης περιοχής του Ηρακλείου και της Κρήτης γενικότερα, εκφράζει την έντονη αντίθεσή του στην επιβολή διοδίων στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και ιδιαίτερα στο τμήμα που διέρχεται από την Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου καθώς και στη διάθεσή της κεντρικής κυβέρνησης για σχεδόν μηδαμινές παρεμβάσεις στον υφιστάμενο ΒΟΑΚ αγνοώντας τις ανάγκες της περιοχής μας.

Η επιβολή διοδίων, σε ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο, σε ένα νησί, όπου τα καύσιμα είναι εκ των πραγμάτων 8-10 λεπτά του ευρώ, ακριβότερα, από την ηπειρωτική Ελλάδα αντί να διευκολύνει την ασφάλεια και την κυκλοφορία των οχημάτων, θα επιφέρει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα και τη δημιουργία μιας τεράστιας κυκλοφοριακής συμφόρησης εντός των κεντρικών οδών των εμπλεκομένων δήμων, αφού τα καθημερινά διόδια θα αποτελούν ένα αποτρεπτικό παράγοντα χρήσης του νέου αυτοκινητόδρομου από τους οδηγούς.

Υποστηρίζουμε σθεναρά την υπογειοποίηση του αυτοκινητοδρόμου, από τη περιοχή του Δήμου Μαλεβιζίου έως το Καρτερό (μήκους 14 χιλιομέτρων) σχεδόν κάτω από τον υπάρχοντα αυτοκινητόδρομο. Με αυτόν τον τρόπο, θα διατηρηθεί ο υπάρχων δρόμος, με τη μία λωρίδα να λειτουργεί ως περιφερειακός και την άλλη να αξιοποιείται για την ανάπλαση πάρκων και άλλων χώρων πρασίνου και ο νέος αυτοκινητόδρομος θα είναι πλέον υπογειοποιημενος και θα συμβάλει στην απρόσκοπτη διέλευση των οχημάτων που θέλουν να κατευθυνθούν ανατολικά και δυτικά της πόλης του Ηρακλείου.

Η υπογειοποίηση αποτελεί την πιο βιώσιμη και ορθολογική λύση, καθώς προστατεύει το περιβάλλον, βελτιώνει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία της πόλης.

Στηρίζουμε απεριόριστα τη Δημοτική Αρχή Ηρακλείου στον δικαστικό αγώνα για την υλοποίηση της πρότασης εκείνης που θα αποτελεί πραγματικά τη λύση για το μέλλον, που θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Ηρακλείου, και όχι εκείνη τη λύση που προβλέπει η κυβέρνηση και εξυπηρετεί μονάχα την εταιρεία κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας του νέου ΒΟΑΚ, και είμαστε στο πλευρό του Δήμου στον πολιτικό αγώνα που απαιτείται για την διεκδίκηση ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα λύνει προβλήματα στη πόλη μας και δεν θα κόβει τη πόλη μας στη μέση.

Καλούμε όλους τους φορείς της πόλης να ενωθούμε, ώστε να αποτρέψουμε την καταστροφική επιβολή των διοδίων, να διεκδικήσουμε τη βέλτιστη λύση που θα αποτελέσει πραγματικά ένα αναπτυξιακό έργο και να εξασφαλίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για το Ηράκλειο και τους κατοίκους του.