Άκης Σταυρίδης: Επενδύσεις στην αγορά της Κρήτης με Kayak, Chillbox και Goat It

Στην περαιτέρω ανάπτυξή του στην αγορά της Κρήτης εστιάζει ο όμιλος Kayak που διαθέτει τα brand Kayak, Chillbox και Goat It, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο patris.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Άκης Σταυρίδης.

Κύριε Σταυρίδη, ποια ήταν η στρατηγική πάνω στην οποία βασίστηκε η επιλογή των τοποθεσιών για τα καταστήματά σας στην Κρήτη και πόσο καιρό σχεδίαζε η εταιρεία την είσοδό της στο νησί;
Επιλέξαμε να ξεκινήσουμε με τις δυο μεγαλύτερες εμβληματικές πόλεις του νησιού τα Χανιά και το Ηράκλειο. Ο σχεδιασμός μας για την είσοδο στο νησί δεν έγινε τυχαία. Η Kayak αναπτύσσεται 30 χρόνια στην ελληνική αγορά και η επιλογή της Κρήτης ήταν συνειδητή. Η Κρήτη μέσω του τουρισμού και άλλων δραστηριοτήτων προσφέρει πολλά στην ελληνική οικονομία και είναι μια ελκυστική αγορά.

Το κατάστημα της Kayak στα Χανιά

Πώς έχει ανταποκριθεί το κρητικό κοινό στα concept που προσφέρει ο όμιλος Kayak;
Όλα μας τα brand, Kayak, Chillbox και Goat It, έχουν βρει μεγάλη ανταπόκριση στην Κρήτη και παρατηρούμε μια συνεχή άνοδο στον τζίρο. Τόσο οι Κρητικοί αλλά και οι τουρίστες εκτιμούν τα προϊόντα μας και η συνεχής άνοδος στις πωλήσεις αποδεικνύει και έμπρακτα την προτίμηση τους.

Υπήρξαν ιδιαίτερες προσαρμογές στα προϊόντα σας για να καλύψετε τις τοπικές γευστικές προτιμήσεις;
Δεν χρειάστηκε να κάνουμε κάτι τέτοιο γιατί διαθέτουμε μεγάλη γκάμα προϊόντων και καλύπτουμε τις ανάγκες των τουριστών και για ευρέως γνωστές κλασσικές γεύσεις, αλλά και για γεύσεις με Ελληνικά στοιχεία που αγαπούν. Μάλιστα ήδη στο brand portfolio μας υπάρχει το Goat It, παγωτό από Κρητικό κατσικίσιο γάλα. Η πρώτη ύλη προέρχεται από την κρητική μονάδα παραγωγής παγωτού που ιδρύθηκε το 2020 στα Χανιά. Ο όμιλος απέκτησε πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία Κρητικά Παγωτά και το Goat It ιδρύθηκε με στόχο και όραμα την παραγωγή ενός μοναδικού παγωτού που βασίζεται στην αγνότητα και τη μοναδικότητα του κατσικίσιου γάλακτος.
Η υπεροχή του κατσικίσιου γάλακτος έναντι του αγελαδινού καθώς και η εξαιρετική διατροφική αξία όλων των υπόλοιπων συστατικών που συνθέτουν την κάθε γεύση παγωτού, καθιστούν τη γκάμα της Goat It μια μοναδική επιλογή για Έλληνες και ξένους που αναζητούν την ιδιαιτερότητα της ελληνικής γαστρονομίας και την υπεροχή της μεσογειακής διατροφής.

Σχεδιάζετε τη δημιουργία καταστημάτων σε άλλες περιοχές του νησιού εκτός από τα σημεία στα οποία διατηρείτε τώρα καταστήματα;
Η Kayak διαθέτει boutique κατάστημα στα Χανιά και σύντομα θα ανοίξουμε και στο Ηράκλειο, ενώ μπορεί κανείς να το βρει και σε ξενοδοχεία 5*. Το άλλο brand του ομίλου το Chillbox διαθέτει καταστήματα στα Χανιά, Ηράκλειο, Χερσόνησο και σύντομα θα ανοίξουμε και στο Ρέθυμνο. Επίσης το Goat It μπορεί κανείς να το βρει σε πάνω από 70 καταστήματα σε όλη την Κρήτη, ενώ στα σχέδιά μας είναι να ανοίξουμε boutique στα Χανιά ή στο Ηράκλειο.
Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη των τριών brands που διαθέτουμε που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και κοινά καταναλωτών.

Πώς βλέπετε τη θέση της Chillbox στην τοπική αγορά μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια;
Η Chillbox χαρακτηρίζεται από το γεγονός ότι το κύριο προϊόν της είναι το ελληνικό frozen yogurt. Όλοι γνωρίζουμε τη δύναμη του ελληνικού γιαουρτιού παγκοσμίως. Οι επισκέπτες του νησιού με ευκολία δοκιμάζουν το Chillbox και εντυπωσιάζονται από τις γεύσεις και την ποικιλία των toppings.
Θεωρούμε πως τα σημεία θα αυξηθούν στις τουριστικές περιοχές του νησιού και ως το τέλος της δεκαετίας θα αριθμούν τουλάχιστον 10. Σημειώστε πως και το Goat It έχει τεράστιες προοπτικές γιατί είναι καθαρά κρητικό προϊόν και είναι γνωστό ότι οι επισκέπτες μας θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό από αυτό που τρώνε στη χώρα τους καθόλη τη διάρκεια του έτους.

Το κατάστημα της Chillbox στο Ηράκλειο