AB Βασιλόπουλος: Με όχημα την Κρήτη ενισχύει την εντοπιότητα των Ελλήνων – σε αναζήτηση νέων σημείων στο νησί
από αριστέρα: Ανδρέας Μίτσουλας, Area Manager, κατάστημα ΑΒ Χερσονήσου, Νίκος Λαβίδας, Brand President, ΑΒ Βασιλόπουλος

Στο κατάστημα μπορεί να βρει κανείς 355 τοπικά προϊόντα, τα οποία έχει εντάξει η εταιρεία στο κωδικολόγιό της και προέρχονται από 65 παραγωγούς. Το ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο κατάστημα αντιστοιχεί στο 10%- 15%.

Τα τοπικά προϊόντα τοποθετούνται σε ειδικές προθήκες που έχουν απόλυτα διακριτή τη σφραγίδα της Κρήτης.

Όπως εξήγησε η ΑΒ Βασιλόπουλος, ειδικά στις τουριστικές περιοχές έχουν τοποθετηθεί σε ιδιαίτερα προνομιακές θέσεις προϊόντα που αφορούν κωδικούς με μεγάλη ζήτηση όπως οινοπνευματώδη
τυροκομικά, μαρμελάδες και αλλά.

Η Κρήτη είναι η μητέρα της εντοπιότητας υπογράμμισε η διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής επίσκεψης στο κατάστημα, συμπληρώνοντας ότι πρώτα σε πωλήσεις είναι το
τυρί, το κρασί, η ρακή και το παξιμάδι.

Παράλληλα, τα προϊόντα ιδιωτικής και προώθησης εποχικότητας βρίσκονται στο κατάστημα με αναλογία 50%-50%.

Το 10% του τζίρου της ΑΒ στην Κρήτη


Η Κρήτη αποτελεί σημαντική αγορά για την θυγατρική της Ahold Delhaiz καθώς από τα 15 καταστήματα που διατηρεί στο νησί (12 εταιρικά και 3 franchise) προκύπτει το 10% του ετήσιου τζίρου της.

Επίσης, λειτουργεί ένα κατάστημα του δικτύου χονδρικής ΕΝΑ Foods.

Σε αναζήτηση νέων σημείων σε Ηράκλειο και Χανιά

Σύμφωνα με τον Brand President της εταιρείας, Νίκος Λαβίδας, στον προγραμματισμό της ΑΒ είναι από τα 50 καταστήματα του δικτύου που σχεδιάζει να γίνουν franchise, τουλάχιστον 5 να είναι στην Κρήτη.

Η εταιρεία αναζητά σημεία τόσο στο Ηράκλειο όσο και στα Χανιά – κυρίως μέσω franchise – για περαιτέρω ανάπτυξη, ενώ στο Ρέθυμνο η στόχευσή της είναι για εταιρικά καταστήματα.

Όμως, όπως παραδέχεται η διοίκηση η κατάσταση που επικρατεί στην άγρα ακινήτων καθιστά δύσκολη την εξεύρεση κατάλληλων σημείων για ανάπτυξη εταιρικών καταστημάτων.

Για τον λόγο αυτό στρέφεται στο μοντέλο της δικαιόχρησης.

Κατάστημα με τουριστικό χαρακτήρα


Το πιο πρόσφατο άνοιγμα αφορά το κατάστημα της ΑΒ στην Χερσόνησο. Πρόκειται για ένα ακίνητο που βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο της Χεσρονήσου και στο οποίο, λειτουργούσε μέχρι πρότινος κατάστημα με γούνες.

Η ανακαίνιση διήρκησε δύο μήνες και ξεκίνησε λειτουργία του στις 24 Απριλίου, ενώ η διάρκεια μίσθωσης είναι για δύο χρόνια.

Το κατάστημα της Χερσονήσου, που λειτουργεί πιλοτικά, σε ό,τι αφορά την τουριστικότητα, διαθέτει δύο ορόφους πώλησης και λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο, Δευτέρα με Κυριακή, λόγω του τουριστικού χαρακτήρα της περιοχής.

Απασχολεί, δε, 24 άτομα προσωπικό. Μεταξύ των ιδιαιτεροτήτων του καταστήματος είναι το self checkout- που είναι αναπτυσσόμενο τμήμα και στο δίκτυο της εταιρείας στην Αθήνα – το τμήμα Grab and Go, ενώ είναι πλήρως εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά ταμπελάκια.

Επίσης, στην είσοδο του καταστήματος αναγράφεται και το brand name της μητρικής Ahold Delhaize, προκειμένου να γίνεται ξεκάθαρο στον τουρίστα – καταναλωτή ότι πρόκειται για super market. “Αν πετύχουμε στην Κρήτη θα πετύχουμε σε όλη την Ελλάδα”, λέει η διοίκηση.