οι εικόνες αεροσκάφους των Διεθνών Πακιστανικών Αερογραμμών, το οποίο συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή του Καράτσι στο Πακιστάν
Σοκ προκαλούν οι εικόνες της συντριβής

Σοκ προκαλούν οι εικόνες αεροσκάφους των Διεθνών Πακιστανικών Αερογραμμών, το οποίο συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή του Καράτσι στο Πακιστάν.

Το αεροσκάφος, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, προσέκρουσε σε πύργο κινητής τηλεφωνίας στο Πακιστάν, λίγο πριν συντριβεί σε κατοικημένη περιοχή.

Σύμφωνα με την πακιστανική αρχή πολιτικής αεροπορίας, στο αεροπλάνο, τύπου Airbus A320, επέβαιναν 91 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα. Η Airbus πάντως ανακοίνωσε ότι δεν έχει επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφορικά με τις συνθήκες του δυστυχήματος.

οι εικόνες αεροσκάφους των Διεθνών Πακιστανικών Αερογραμμών, το οποίο συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή του Καράτσι στο Πακιστάν

Παρά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, μέχρι και αργά χθες το βράδυ είχε επιβεβαιωθεί το γεγονός πως υπήρχαν τουλάχιστον δύο επιζώντες από τη σύγκρουση, αν και αρχικά εικάζονταν πως όλοι οι επιβάτες ήταν νεκροί. Ο CEO κεντρικής τράπεζας ονόματι Ζαφάρ Μαχμούντ, αλλά και ένας ακόμα επιβάτης με το όνομα Μόντ Ζουμπαΐρ, ανασύρθηκαν ζωντανοί από τα συντρίμμια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της κυβέρνησης του Πακιστάν.

«Στην αρχή το αεροπλάνο χτύπησε έναν πύργο κινητής τηλεφωνίας και συνετρίβη πάνω σε σπίτια», δήλωσε στο Reuters ο αυτόπτης μάρτυρας Σακίλ Άχμεντ που βρισκόταν κοντά στον τόπο του δυστυχήματος λίγα μόλις χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο.

οι εικόνες αεροσκάφους των Διεθνών Πακιστανικών Αερογραμμών, το οποίο συνετρίβη σε κατοικημένη περιοχή του Καράτσι στο Πακιστάν
Άγνωστα παραμένουν τα ακριβή αίτια

Το αεροσκάφος,  ήταν ένα 15ετίας A320, το οποίο είχε αναχωρήσει από την Λαχώρη στο ανατολικό Πακιστάν και είχε προορισμό το Καράτσι στα νότια της χώρας λίγο αφού η χώρα ξεκίνησε εκ νέου τις πτήσεις εσωτερικού στον απόηχο της πανδημίας του κορωνοϊού.

Ο πιλότος της πτήσης PK 8303 έστειλε σήμα κινδύνου στον πύργο ελέγχου ότι το αεροπλάνο υπέστη απώλεια ισχύος και στους δύο κινητήρες του, κατά την δεύτερη προσπάθειά του να το προσγειώσει. Ο πιλότος φαίνεται ότι ματαίωσε την πρώτη του προσπάθεια να το προσγειώσει και έκανε περιστροφή για να επιχειρήσει εκ νέου.

Τότε ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας τον ενημέρωσε ότι φαίνεται να κάνει αριστερή στροφή, δηλαδή να βγαίνει εκτός πορείας. Δώδεκα δευτερόλεπτα αργότερα ο πιλότος εξέπεμψε σήμα κινδύνου και του δόθηκε πάλι άδεια από τον Πύργο Ελέγχου να προσγειωθεί σε οποιονδήποτε από τους δύο διαδρόμους. Μετά δεν υπήρξε κάποια επικοινωνία.