Μια πτήση της Air India από το Σικάγο προς το Δελχί μετατράπηκε σε εφιάλτη για τους 300 επιβάτες, όταν 11 από τις 12 τουαλέτες του αεροσκάφους ήταν εκτός λειτουργίας.
Το Boeing 777-300ER της πτήσης AI126, που απογειώθηκε από το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare στις 5 Μαρτίου, αναγκάστηκε να επιστρέψει μετά από πέντε ώρες πτήσης και ενώ ήταν στη μέση της διαδρομής, καθώς οι περισσότερες τουαλέτες του αεροπλάνου «μπλόκαραν».
Δέκα ώρες ταλαιπωρίας για τους επιβάτες
Το αεροσκάφος διέκοψε το ταξίδι του στα μισά της διαδρομής και πέταξε πίσω στο Σικάγο, αναγκάζοντας τους επιβάτες να υπομείνουν συνολικά 10 ώρες ταλαιπωρίας στον αέρα. Σύμφωνα με αναφορές, η μόνη λειτουργική τουαλέτα βρισκόταν στη business class, αφήνοντας εκατοντάδες επιβάτες της οικονομικής θέσης χωρίς πρόσβαση σε αποχωρητήριο για ώρες.
Τι προκάλεσε το πρόβλημα
Η αιτία της βλάβης φέρεται να ήταν η ρίψη υφασμάτων και πλαστικών αντικειμένων στις τουαλέτες, που προκάλεσαν πρόβλημα στον σωλήνα απορριμμάτων του αεροπλάνου, σύμφωνα με το NDTV. Πλάνα από το εσωτερικό του Boeing δείχνουν επιβάτες συγκεντρωμένους γύρω από αεροσυνοδό, η οποία προσπαθούσε να τους εξηγήσει την κατάσταση.
Η Air India περιόρισε τη σοβαρότητα του περιστατικού, αναφέροντας μόνο «τεχνικό ζήτημα» ως αιτία της αναγκαστικής επιστροφής. Παράλληλα, ο ειδικός σε θέματα αεροπορίας Mark Martin σχολίασε ότι μια τέτοια έκταση βλάβης είναι «σχεδόν αδύνατη», εκτός εάν υπήρξε σοβαρή μηχανική αστοχία.
Οι αποζημιώσεις
Μετά την αναγκαστική προσγείωση στο Σικάγο, οι ταλαιπωρημένοι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχεία και τους δόθηκε η δυνατότητα επανέκδοσης εισιτηρίων ή πλήρους επιστροφής χρημάτων. Ωστόσο, κάποιοι επιβάτες διαμαρτυρήθηκαν για τη δυσκολία στην αποζημίωσή τους, όπως ένας ταξιδιώτης που είχε χρησιμοποιήσει μίλια για να κλείσει εισιτήριο πρώτης θέσης για τον ξάδερφό του.
Πηγή: protothema.gr