Netflix: Παρά το ρεκόρ κερδών και εσόδων αυξάνει την premium αλλά και την απλή συνδρομή

Η δημοφιλής πλατφόρμα Netflix αυξάνει την τιμή των περισσότερων προγραμμάτων του στις ΗΠΑ.

Ο κολοσσός του streaming ανακοίνωσε ότι το βασικό του πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί από 15,49 δολάρια το μήνα σε 17,99 δολάρια. Το φθηνότερο, υποστηριζόμενο από διαφημίσεις πρόγραμμά του, το οποίο εισήχθη πιο πρόσφατα για να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές, θα αυξηθεί από 6,99 δολάρια το μήνα σε 7,99 δολάρια.

Επιπλέον, το μηνιαίο κόστος του premium πακέτου του Netflix θα αυξηθεί από 22,99 σε 24,99 δολάρια.

Η εταιρεία, η οποία ανακοίνωσε τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, δήλωσε ότι θα αυξήσει επίσης τις τιμές στον Καναδά, την Πορτογαλία και την Αργεντινή.

Οι καταναλωτές έχουν έρθει αντιμέτωποι με πολυάριθμες αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια σε όλες τις μεγάλες υπηρεσίες streaming, συμπεριλαμβανομένου του Netflix και των ανταγωνιστών του, όπως Disney apps και Warner Bros.Max. Οι streamers έχουν στραφεί όλο και περισσότερο σε υψηλότερες τιμές και σε προγράμματα με διαφημίσεις, καθώς προσπαθούν να επιτύχουν κερδοφορία.

«Όταν πρόκειται να ζητήσετε αύξηση των τιμών, καλύτερα να βεβαιωθείτε ότι έχετε τα κατάλληλα προϊόντα και τη δέσμευση για να το υποστηρίξετε», δήλωσε ο Τεντ Σαράντος, συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix, κατά τη διάρκεια της κλήσης επενδυτών, αναφέροντας  τις επερχόμενες σειρές και ταινίες που θα κυκλοφορήσουν το 2025.

Κατά τη διάρκεια της κλήσης  ο συν-διευθύνων σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς  δήλωσε ότι οι πρόσφατες αυξήσεις των τιμών στις διεθνείς αγορές κύλησαν «ομαλά».

Το Netflix αύξησε για τελευταία φορά το κόστος του βασικού του προγράμματος χωρίς διαφημίσεις το 2022, ενώ το premium πακέτο του αυξήθηκε για τελευταία φορά το 2023. Εν τω μεταξύ, το 2023 η εταιρεία διέκοψε τη φθηνότερη βασική της επιλογή χωρίς διαφημίσεις. Ενώ το σχέδιο δεν είναι πλέον διαθέσιμο σε νέους πελάτες, το Netflix αύξησε το κόστος του αργότερα την ίδια χρονιά.

Το Netflix είχε εγκαταλείψει τη βασική έκδοση χωρίς διαφημίσεις αμέσως μετά την εισαγωγή του φθηνότερου, υποστηριζόμενου από διαφημίσεις σχεδίου του τον Νοέμβριο του 2022 ως απάντηση στην επιβράδυνση της αύξησης των συνδρομητών εκείνη την εποχή. Τον Νοέμβριο, το Netflix δήλωσε ότι είχε φτάσει τα 70 εκατομμύρια παγκόσμιους μηνιαίους ενεργούς χρήστες στα διαφημιστικά του πακέτα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Netflix μεταβάλλει την τιμή του διαφημιστικά υποστηριζόμενου πακέτου.Η εταιρεία έχει επίσης επιβάλει την πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης σε μια προσπάθεια να κάνει περισσότερους πελάτες να πληρώνουν για την υπηρεσία της.

Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, το Netflix έδωσε στους συνδρομητές τη δυνατότητα να προσθέσουν «επιπλέον μέλη» στους λογαριασμούς τους. Ο streamer δήλωσε ότι το κόστος των επιπλέον μελών στα τυπικά πακέτα χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί από 7,99 δολάρια το μήνα σε 8,99 δολάρια. Τα επιπλέον μέλη στα πακέτα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις δεν θα δουν αλλαγή στην τιμή.

Η καταστολή φαίνεται να αποδίδει καρπούς: Το Netflix ανέφερε ότι πρόσθεσε ένα ρεκόρ 19 εκατομμυρίων συνδρομητών επί πληρωμή κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου και ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια συνδρομητές.

Πηγή: newmoney.gr