NASA: Επετειακή φαντασμαγορική εικόνα με τον «Πιγκουίνο» και το «Αυγό»

Με ένα δίδυμο αλληλεπιδρώντων γαλαξιών, τον «Πιγκουίνο» και το «Αυγό», γιορτάζει ο οργανισμός τη δεύτερη επιστημονική επέτειο του διαστημικού τηλεσκοπίου James Webb της NASA, το οποίο πραγματοποιεί συνεχείς παρατηρήσεις, συμπεριλαμβανομένων εικόνων και εξαιρετικά λεπτομερών δεδομένων, γνωστών ως φάσματα.

Οι λειτουργίες του έχουν οδηγήσει σε μια “παρέλαση” ανακαλύψεων από αστρονόμους σε όλο τον κόσμο.

“Από τότε που ο πρόεδρος Μπάιντεν και η αντιπρόεδρος Χάρις παρουσίασαν την πρώτη εικόνα από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb πριν από δύο χρόνια, το Webb συνεχίζει να ξεκλειδώνει τα μυστήρια του σύμπαντος”, δήλωσε ο διοικητής της NASA Μπιλ Νέλσον. “Με αξιοσημείωτες εικόνες από τις γωνιές του σύμπαντος, που φτάνουν σχεδόν μέχρι την αρχή του χρόνου, οι δυνατότητες του Webb ρίχνουν νέο φως στο ουράνιο περιβάλλον μας και εμπνέουν τις μελλοντικές γενιές επιστημόνων, αστρονόμων και εξερευνητών”.

“Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, το Webb έχει μεταμορφώσει την άποψή μας για το σύμπαν, επιτρέποντας το είδος της επιστήμης παγκόσμιας κλάσης που ώθησε τη NASA να κάνει πραγματικότητα αυτή την αποστολή”, δήλωσε ο Mark Clampin, διευθυντής του Τμήματος Αστροφυσικής στα κεντρικά γραφεία της NASA στην Ουάσιγκτον.

“Το Webb παρέχει πληροφορίες για μακροχρόνια μυστήρια σχετικά με το πρώιμο σύμπαν και εγκαινιάζει μια νέα εποχή μελέτης μακρινών κόσμων, ενώ παρέχει εικόνες που εμπνέουν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και θέτει νέα συναρπαστικά ερωτήματα που ζητούν απάντηση. Ποτέ δεν ήταν πιο δυνατή η εξερεύνηση κάθε πτυχής του σύμπαντος”.